Zasady sprzedaży
- Zamówienia
- Płatność
- Dostawa
- Gwarancja i zwroty
- O cyfrowe.pl
Zasady sprzedaży
Dostawa
Płatności
Gwarancja i zwroty
Najczęściej zadawane pytania
Dowodów zakupu nie wysyłamy razem z towarem.
Dokument elektroniczny wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia następnego dnia po wysłaniu/odbiorze zamówienia.
Dostępność towaru w salonach jest przedstawiana w sklepie internetowym, na karcie produktu - pod jego ceną. Jeśli przy danym mieście widać kolor zielony, oznacza to, że towar znajduje w salonie. Kolor szary oznacza, że produkt nie jest dostępny w danym salonie w tym momencie i wymaga przetransportowania z magazynu głównego.
Są dwie opcje. Jedną z nich jest samodzielne sprawdzenie statusu poprzez link: https://www.cyfrowe.pl/sprawdz-status-zamowienia.php, bądź uzyskanie informacji poprzez kontakt z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.
Zobacz wszystkie pytania i odpowiedzi / FAQ