Zasady sprzedaży

Najczęściej zadawane pytania

Gdzie znajdę dowód zakupu np. faktura, paragon?

Dowodów zakupu nie wysyłamy razem z towarem

Dokument elektroniczny wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia następnego dnia po wysłaniu/odbiorze zamówienia.

Jak mogę sprawdzić dostępność towaru w salonie?

Dostępność towaru w salonach jest przedstawiana w sklepie internetowym, na karcie produktu - pod jego ceną. Jeśli przy danym mieście widać kolor zielony, oznacza to, że towar znajduje w salonie. Kolor szary oznacza, że produkt nie jest dostępny w danym salonie w tym momencie i wymaga przetransportowania z magazynu głównego.

Jak mogę sprawdzić, jak długo potrwa realizacja mojego zamówienia?

Są dwie opcje. Jedną z nich jest samodzielne sprawdzenie statusu poprzez link: https://www.cyfrowe.pl/sprawdz-status-zamowienia.php, bądź uzyskanie informacji poprzez kontakt z naszym Działem Sprzedaży dowolnym kanałem komunikacji dostępnym w zakładce Kontakt.

Zobacz wszystkie pytania i odpowiedzi / FAQ

Masz więcej pytań?