Sposoby dostawy i odbioru
Najczęściej zadawane pytania (FAQ) dotyczące dostaw przez firmę kurierską.
Przesyłka kurierska firmą DPD
Zamówienie wyślemy firmą kurierską DPD. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce, najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki.
Za dodatkową opłatą, kurier DPD może dostarczyć przesyłkę w sobotę. Warunki, które muszą zostać spełnione:
- zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku godziny 14:00
- towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)
Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy odebrać przesyłkę oraz jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartości paczki.
W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń zawartości należy spisać protokół szkody. Kurier obecny przy rozpakowaniu MUSI złożyć podpis na takim protokole.
Prosimy o zgłoszenie nam niezgodności z zamówieniem, najlepiej drogą mailową na adres: sklep@cyfrowe.pl załączając zdjęcia przesyłki.
Przesyłka kurierska firmą UPS
Zamówienie wyślemy firmą UPS usługą UPS Standard. W ramach tej usługi, firma UPS gwarantuje dostarczenie przesyłki w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych po nadaniu. W praktyce ponad 90% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia roboczego.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy odebrać przesyłkę oraz jeszcze w obecności kuriera sprawdzić zawartości paczki.
W razie stwierdzenia niezgodności lub uszkodzeń zawartości należy spisać protokół szkody. Kurier obecny przy rozpakowaniu MUSI złożyć podpis na takim protokole.
Prosimy o zgłoszenie nam niezgodności z zamówieniem, najlepiej drogą mailową na adres: sklep@cyfrowe.pl załączając zdjęcia przesyłki.
Poczta Polska (list polecony)
Zamówienia do wartości 350 zł możemy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej. Większość przesyłek wysyłamy usługą przesyłki priorytetowej. Przesyłki pocztowe nadajemy w każdy dzień roboczy.
Poczta Polska (odbiór w punkcie)
Zamówienia do 1000 zł można odbierać w ponad 13 tys. punktów:
- sklepów Żabka
- stacjach paliw Orlen
- urzędach pocztowych Poczty Polskiej
- automatach pocztowowych w marketach Biedronka
- kioskach Ruchu
Przesyłki nadajemy w każdy dzień roboczy.
Odbiór w Paczkomacie InPost
Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu w Paczkomatach w wielu miejscach w Polsce. Po wybraniu tego sposobu dostawy/odbioru należy na mapie wybrać pożądany paczkomat, do którego ma być dostarczone zamówienie oraz podać swój adres e-mail, na który jest założone konto w systemie paczkomaty.pl. Jeśli takie konto jeszcze nie zostało przez klienta założone, to po podaniu numeru telefonu komórkowego konto utworzy się automatycznie. WAŻNE! System InPost nie obsługuje zagranicznych numerów telefonów.
Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 10 000 zł, a maksymalny rozmiar paczki to 41 x 38 x 64 cm.
Paczkomat w Weekend
Za dodatkową opłatą, InPost może dostarczyć przesyłkę do wybranego paczkomatu w sobotę lub niedzielę. Warunki, które muszą zostać spełnione:
- musi zostać wybrana przy wyborze sposobu dostawy dodatkowa płatna opcja ‘Paczkomat w Weekend’
- zamówienie musi być złożone i opłacone elektronicznie od czwartku godz. 17:00 do piątku do godz. 13:00
- towar musi być dostępny w naszym magazynie wysyłkowym (nie w salonie stacjonarnym)
Sprawdź koszt tej usługi dodatkowej w Koszty dostawy
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy przesyłkę umieścić ponownie w skrytce i wypełnić protokół szkody. Prosimy o zgłoszenie nam niezgodności z zamówieniem, najlepiej na adres: sklep@cyfrowe.pl załączając zdjęcia przesyłki.
Odbiór osobisty w salonach stacjonarnych
Zamówione towary można odebrać osobiście w naszych salonach stacjonarnych w Gdańsku, Warszawie Mokotów, Warszawie Wola, Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Łodzi. Sprawdź adresy i godziny otwarcia salonów.