Obiektywy do lustrzanek: szerokokątne
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowoczesny obiektyw ultraszerokokątny wyposażony w ciekawe i innowacyjne funkcje, które z pewnością uprzyjemnią doświadczenia fotograficzne. Produkt pochwalić się może specjalną powłoką redukującą do minimum występowanie blików i flar, a także blokadą fokusa. Idealnie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów, choć znajdzie też wiele zastosowań w fotografii artystycznej.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, ekstremalnie szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Jest to pierwsza małoobrazkowa konstrukcja na świecie, oferująca jasność f/1.4 przy ogniskowej 21 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Przeznaczony jest do cyfrowych aparatów Leica M8 oraz analogowych aparatów Leica M.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-kompaktowy obiektyw szerokokątny, charakteryzuje się wysoką jakością obrazu przy ekstremalnie szerokim kącie widzenia. Można go stosować zarówno z aparatami cyfrowymi Leica M8, jak i analogowymi aparatami Leica M.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 28 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Summilux to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. To wyjątkowe połączenie popularnego, reporterskiego szerokiego kąta ze znakomitą jasnością.
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Leica SUMMILUX-M to doskonały obiektyw reporterski o wysokiej jasności. Konstrukcja optyczna została zoptymalizowana pod kątem wymagań stawianych przez cyfrowe aparaty Leica M (użytkownicy systemów analogowych z pewnością będą zachwyceni odwzorowaniem i osiągami nowej wersji).
- Stabilizacja tak/nie: brak
SUMMILUX-M 50 mm to wysokiej klasy obiektyw standardowy. Dostarcza wysokokontrastowy obraz oraz wysoką rozdzielczość detali nawet przy największym otworze przysłony i najkrótszej odległości ogniskowania. Osiągnięto to m. in. dzięki użyciu pływającego elementu, specjalnemu rodzajowi szkła z unikalnymi właściwościami refrakcyjnymi oraz elementowi z asferyczną powierzchnią.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikkor AF-S 20 mm f/1.8G ED to bardzo jasny obiektyw szerokokątny i stałoogniskowy formatu FX o ogniskowej 20mm. Jest doskonałą propozycją dla miłośników kreatywnej fotografii. Nadaje się do fotografowania wnętrz, krajobrazów czy też scen ulicznych.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw Nikkor. Szerokokątna ogniskowa 24mm i światło f/1,8 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw sprawdzi się też doskonale w fotografii architektury i krajobrazu. W lustrzankach Nikon formatu DX ogniskowa 24mm będzie idealna do fotografii ulicznej lub reportażu. Dzięki solidnej i jednocześnie lekkiej budowie jest to instrument, który możesz zabrać wszędzie. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw formatu FX, idealny do wykonywania zdjęć w ciasnych wnętrzach, pogrążonych w półmroku, a także zdjęć panoramicznych czy pejzaży miejskich. Obiektyw dysponuje ogniskową 28 mm i dużym otworem względnym f/1.8.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.