Obiektywy do lustrzanek
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Ogniskowa 85mm czyni z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw standardowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Producent określa ten obiektyw jako bezkompromisowy. Charakteryzuje się ogniskową 55mm, wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Składa się z 12 soczewek ułożonych w 10 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw stało-ogniskowy dedykowany do aparatów marki Nikon. Wykonany przez jednego z najlepszych producentów obiektywów na świecie, obiektyw charakteryzuje się precyzją wykonania pozwalającą osiągać niezwykle ostry obraz.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 4 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw portretowy przeznaczony dla lustrzanek Canon z mocowaniem EF. Charakteryzuje się wysoką jasnością f1.4, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 6 elementów w 5 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Zwieńczeniem całości jest uszczelniona obudowa ze stopów magnezu, która nie boi się kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw rektilinearny o wyjątkowo szerokim polu widzenia wynoszącym aż 126 stopni. Sprawdzi się w rękach profesjonalistów fotografujących architekturę i krajobrazy. Zastosowanie konstrukcji optycznej składającej się z wielu soczewek specjalnych pozwoliła zapanować nad wadami optycznymi. Całość zamknięto w uszczelnionej obudowie z tworzyw sztucznych.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny o bardzo przemyślanej budowie i zaawansowanych, innowacyjnych cechach. Wyróżnia go bardzo ładny bokeh. Zastosowane powłoki antyrefleksyjne zminimalizowały ryzyko wystąpienia blików i flar, a funkcje takie jak focus lock ułatwiają korzystanie ze sprzętu. Idealny do fotografowania krajbrazów i architektury.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowoczesny obiektyw ultraszerokokątny wyposażony w ciekawe i innowacyjne funkcje, które z pewnością uprzyjemnią doświadczenia fotograficzne. Produkt pochwalić się może specjalną powłoką redukującą do minimum występowanie blików i flar, a także blokadą fokusa. Idealnie nadaje się do fotografowania architektury i krajobrazów, choć znajdzie też wiele zastosowań w fotografii artystycznej.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Irix 150 mm f/2.8 Dragonfly to makroobiektyw 1:1 charakteryzujący się doskonałymi parametrami optycznymi, wyrafinowaną ergonomią i unikalnym wzornictwem. Cechy te sprawiają, że stanowi idealne narzędzie zarówno dla profesjonalistów, jak i ambitnych amatorów. Zaawansowana, precyzyjna konstrukcja obejmująca 12 elementów w 9 grupach pozwala na uzyskiwanie doskonałych rezultatów i gwarantuje zachwycającą jakość obrazu.
- Średnica [mm]: 77
Obiektyw z ogniskową 45 mm powstał z myślą o zapełnieniu luki pomiędzy klasycznymi ogniskowymi 50 mm i 35 mm. Jednocześnie 45 mm F1.4 Dragonfly oferuje przysłonę f/1.4, co pozwala na skuteczne odseparowanie głównego tematu od tła. Obiektyw pozwala na uzyskanie obrazów o znakomitej rozdzielczości i posiada 9-listkową, zaokrągloną przysłonę, która gwarantuje subtelny i piękny efekt bokeh. Posiada precyzyjny pierścień regulacji ostrości, blokada ostrości i został wyposażony w uszczelki, które zapewniają mu wytrzymałość w przypadku trudnych warunków atmosferycznych.
- Średnica [mm]: 77
Obiektyw z ogniskową 45 mm powstał z myślą o zapełnieniu luki pomiędzy klasycznymi ogniskowymi 50 mm i 35 mm. Jednocześnie 45 mm F1.4 Dragonfly oferuje przysłonę f/1.4, co pozwala na skuteczne odseparowanie głównego tematu od tła. Obiektyw pozwala na uzyskanie obrazów o znakomitej rozdzielczości i posiada 9-listkową, zaokrągloną przysłonę, która gwarantuje subtelny i piękny efekt bokeh. Posiada precyzyjny pierścień regulacji ostrości, blokada ostrości i został wyposażony w uszczelki, które zapewniają mu wytrzymałość w przypadku trudnych warunków atmosferycznych.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.