Liczba produktów: 149
Sortowanie:
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy teleobiektyw makro o skali odwzorowania 1:1. Dzięki długiej ogniskowej i dużej jasności może być używany zarówno do fotografii makro jak i portretu czy fotografii sportowej. Skala odwzorowania 1:1 jest uzyskiwana już z odległości 48 cm co pozwala na swobodne fotografowanie w skali makro bez przesadnego zbliżania się do obiektu.
7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw, oferujący pole widzenia 94° idealnie sprawdzi się w fotografii krajobrazu, architektury i reportażu. Przy wadze 405 g łatwo go utrzymać i przenosić. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy USM odpowiadający za ciche i szybkie działania autofokusa. Konstrukcja z nieruchomymi soczewkami przednimi pozwala stosować kołowe filtry polaryzacyjne.
7/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw z serii Canon L dla wymagających fotografów. Lekka, kompaktowa konstrukcja pozwala na elastyczność działania w wielu dziedzinach, od fotografii sportowej i przyrodniczej po portret. Dwa elementy UD i zaawansowany układ tylnego ogniskowania skutecznie korygują aberracje, zapewniając doskonałą jakość obrazu w całym kadrze. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik AF USM zapewnia szybką i cichą pracę. Jest świetnie wyważony, aby zapewnić wygodny chwyt i łatwą obsługę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny telezoom przeznaczony dla zawodowych fotografów i miłośników fotografii sportowej oraz przyrodniczej. Wbudowany konwerter 1.4 x pozwala na wydłużenie ogniskowej w zakresie 280-560 mm (pełna klatka) lub 448-896 mm (APS-C). Wyposażony w elementy fluorytowe, soczewki UD oraz powłoki Super Spectra i SWC gwarantuje nieskazitelną jakość obrazu. Może być stosowany w wyjątkowo trudnych warunkach dzięki magnezowej, odpornej na kurz i wodę konstrukcji. Doskonałą ostrość obrazu zapewnia 4-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki silnik AF USM.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
57 094
Do koszyka
8.7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra jasny, profesjonalny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm. Oferuje szerokie pole widzenia wymagane w fotografii krajobrazowej, reportażowej i ślubnej. Duża jasność F/1.4 pozwala na wykonywanie zdjęć w słabszych warunkach oświetleniowych. Nowa wersja II została wyposażona w dodatkowe powłoki Sub Wavelength Coatin jeszcze lepiej redukujące flary i odblaski. Obudowa odporna na warunki atmosferyczne oraz cichy i szybki, ultradźwiękowy silnik AF USM ułatwia fotografowanie dynamicznych akcji. Obiektyw z luksusowej serii Canon "L".
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stałoogniskowy wyposażony w stabilizację obrazu. Idealny do fotografii krajobrazowej, reportażowej i podróżniczej. Łącząc wysoką jasność ze stabilizacją obrazu, pozwala na robienie zdjęć jeszcze szerszej gamy scen i obiektów, zapewniając przy tym ostry obraz podczas fotografowania z ręki, nawet przy słabym oświetleniu. Soczewka asferyczna i powłoki Super Spectra dbają o wysoką jakość obrazu, nasycone kolory i bogaty kontrast.
9.5/10 (48 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw do aparatów Canon z matrycą APS-C o niezwykle płaskiej, smukłej konstrukcji i wyjątkowej jakości optyki w swoim przedziale cenowym. Zapewnia dyskrecję podczas fotografowania i oczędza miejsce w torbie w trakcie podróży. Wyposażony w płynny i bezgłośny silnik STM sprawdzi się także w filmowaniu. Jego duży otwór przysłony umożliwia pracę bez lampy nawet w kiepskich warunkach oświetleniowych. Zapewnia naturalną dla ludzkiego oka perspektywę i kąty widzenia.
10/10 (8 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
8.3/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
8.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zdobywca prestiżowej nagrody EISA (2016-2017) w kategorii Najlepszy Obiektyw Profesjonalny. Jego wszechstronną ogniskową 35 mm, uwielbiają dziennikarze, blogerzy, podróżnicy i fotografowie ślubni. Skuteczny silnik autofokusa USM, uszczelniana obudowa oraz duży maksymalny otwór przysłony F1.4 pozwalają na wykorzystanie tego obiektywu w najtrudniejszych warunkach. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny obraz i miękko rozmyte tło.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle wydajny, bardzo lekki super-teleobiektyw serii L z 5-stopniowym stabilizatorem obrazu (Image Stabiliser), wyposażonym w 3 tryby pracy. Obiektyw EF 400 mm f/2.8L IS III USM zapewnia niespotykaną jakość obrazu, a solidna konstrukcja czyni go idealnym dla amatorów fotografii sportowej i przyrodniczej. Jest to wersja III tego obiektywu, aż kilogram lżejsza od poprzedniej!
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Canon EF 400mm f/4 DO IS II USM to teleobiektyw łączący w sobie niewielkie rozmiary oraz wyjątkową wydajność. Wyposażony w 4-stopniową stabilizację obrazu umożliwia fotografowanie w niedostatecznym oświetleniu. Do jego budowy wykorzystano wysokiej jakości optykę dyfrakcyjną, dzięki czemu jest lżejszy (zaledwie 2100 g) i mniejszy od konwencjonalnie wykonanego 400 mm f/4 DO IS II USM. Zapewnia doskonałej jakości obraz bez widocznych aberracji. Doskonały do fotografii sportu, dzikiej przyrody i reportażu.
8.8/10 (20 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw 50 mm f/1.2 L EF USM to jeden z obiektywów marki Canon wyróżnijący się największym otworem względnym f/1,2. Dzięki takiemu rozwiązaniu pozwala fotografować w warunkach bardzo słabego oświetlenia a także uzyskać bardzo małą głębię ostrości. Jego zalety docenią zwłaszcza osoby zajmujące się fotografią portretową, zarówno studyjną jak i plenerową.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 429
Do koszyka
9.2/10 (92 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
50 mm f/1.4 EF USM to stałoogniskowy obiektyw o standardowej ogniskowej dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Dzięki ogniskowej zbliżonej kątem widzenia do ludzkiego oka pozwala zachować bardzo naturalną perspektywę. Doskonale sprawdzi się zarówno w studio jak i plenerze a duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Super- teleobiektyw Canon EF 500 mm f/4L IS II USM jest przygotowany do pracy w najtrudniejszych warunkach środowiskowych. Posiada uszczelnioną przed kurzem i wilgocią obudowę, w której zastosowano lekkie tytanowe i magnezowe elementy oraz fluorytowe powłoki ułatwiające czyszczenie soczewek. Innowacyjny układ optyczny oraz wydajna 4-stopniowa stabilizacja obrazu pozwalają precyzyjnie zarejestrować najdrobniejsze szczegóły nieuchwytnych obiektów. Znajdzie zastosowanie w fotografii sportowej, lotniczej oraz dzikiej przyrody.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
45 218
Do koszyka
9.5/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: APS-C
Canon 55-250 IS STM to kompaktowy teleobiektyw, który pozwala być jeszcze bliżej wydarzeń. Wyposażony jest w stabilizator, który zapobiega rozmyciu obrazu spowodowanemu przez drgania podczas fotografowania z ręki. Jego silnik AF zapewnia płynną i cichą regulację ostrości podczas nagrywania filmów. Przeznaczony do aparatów APS-C doskonale uzupełnia obiektyw 18-55. Umożliwi zdobywanie doświadczenia w fotografii przyrodniczej, sportowej i podróżniczej.
Wyprzedany
1 454
1 559 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 52 typu Drop in
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Super-teleobiektyw Canon 600 mm f/4.0L EF IS III USM w prawie o kilogram lżejszej wersji (w porównaniu do ed. II). Przygotowany do pracy w najtrudniejszych warunkach środowiskowych. Posiada uszczelnioną przed kurzem i wilgocią obudowę, w której zastosowano lekkie tytanowe i magnezowe elementy oraz fluorowe powłoki ułatwiające czyszczenie soczewek. Innowacyjny układ optyczny oraz wydajna 5-stopniowa stabilizacja obrazu pozwalają precyzyjnie zarejestrować najdrobniejsze szczegóły nieuchwytnych obiektów. Znajdzie zastosowanie w fotografii sportowej, lotniczej oraz dzikiej przyrody.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
67 064
Do koszyka
9.5/10 (24 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: brak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uznany teleobiektyw z solidną, uszczelnioną na pył i wilgoć obudową, przeznaczony dla wymagających fotografów. Doskonały do fotografii portretowej, ślubnej, przyrodniczej, sportowej i reporterskiej. Oferuje zmienną ogniskową 70-200 mm, ułatwiającą dynamiczną pracę oraz jasność F/2.8 pozwalającą na pracę w trudnym oświetleniu. Wyposażony w Powłoki Super Spectra oraz skuteczny silnik AF USM zapewnia najwyższej jakości rezultaty. Kompatybilny z telekonwerterami Canon 1.4x i 2x.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga odsłona profesjonalnego teleobiektywu ze zmienną ogniskową 70-200 mm i światłem F/4.0. Jest to znacznie lżejszy i mniejszy odpowiednik obiektywu 70-200, F/2.8. Doskonale sprawdzi się w podróży, fotografii przyrodniczej, sportowej i reportażu ślubnym. Jego ulepszona, 5-stopniowa stabilizacja obrazu oraz cichy i szybki autofokus USM stwarzają świetne warunki do filmowania lustrzanką. Wysoka jakość optyki serii Canon L oraz uszczelniona obudowa spełnią oczekiwania wymagających fotografów.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
7 639
8 009 zł
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.