Liczba produktów: 16
Sortowanie:
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Średnica [mm]: 82
Zmiennoogniskowy obiektyw, który sprawdzi się świetnie zarówno w fotografii, jak i w filmie. Oferuje stałą światło siłę f/2.8 i rozwiązania opracowane z myślą o wideo. Silnik krokowy AF zapewnia ciche, precyzyjne i szybkie ustawianie ostrości.
CaptureOne 40% taniej
7.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO to wysokiej jakości obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych. Oferuje doskonałą wydajność optyczną dla wszystkich ogniskowych, jednocześnie łącząc w sobie niezwykle kompaktową i lekką konstrukcję. M.ZUIKO DIGITAL ED 12-45 mm f/4.0 PRO jest odporny na działanie kurzu, wilgoci, pyłu i mrozu (do -10°C), co zapewnia możliwość pracy nawet w bardzo wymagającym środowisku. 
CaptureOne 40% taniej
9.2/10 (13 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: APS-C
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
II generacja uniwersalnego zoomu, który teraz oferuje jeszcze bardziej udoskonalony system AF czy krótszy dystans ostrzenia. Obiektyw wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją, 11-listkową przysłoną o stałej jasności f/2.8, uszczelnioną konstrukcją czy zastosowaniem elementu o bardzo niskiej dyspersji ED i ultra precyzyjnego elementu soczewki asferycznej.
Przedsprzedaż Sprawdź kiedy będzie
5 799
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm f/2-2.8 cechuje maksymalna przysłona f/2 w najszerszym zakresie i f/2.8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Zoom o bardzo szerokim, uniwersalnym zakresie ogniskowych i stałej jasności f/4. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Cechuje się zredukowanym efektem oddychania, wewnętrznym układem ogniskowania i automatycznym sterowaniem przysłoną. Uszczelniona konstrukcja w 13 miejscach pozwala na wykorzystanie go nawet w wymagającym środowisku.
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 18-135 mm f/3.5-5.6 R LM OIS WR to zaawansowany obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych adresowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Umożliwia wykonywanie zarówno ujęć krajobrazowych, jak i zbliżeń. Świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
9.8/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 485
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
E 18-135 mm f/3.5-5.6 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia, jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 799
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS to uniwersalny obiektyw typu ultra zoom. Przeznaczony do aparatów bezlusterkowych z matrycą formatu APS-C. Duży zakres ogniskowych pozwala na fotografowanie lub filmowanie zarówno ogólnych kadrów wykorzystując szerokie pole widzenia jak i zbliżeń. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwi fotografowanie i filmowanie bez konieczności użycia statywu.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskoway dedykowany do aparatów i kamer z mocowaniem Sony E oraz matrycą w formacie APS-C. Duży zakres ogniskowych sprawia, że model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu lub poszukują zgrabnego zestawu do całodniowych sesji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
E 18-200 mm f/3.5-6.3 PZ OSS to uniwersalny obiektyw typu zoom zoptymalizowany pod katem zastosowań w filmowaniu. Mocowanie Sony E pozwala na używanie go z aparatami bezlusterkowymi i kamerami Sony wyposażonymi w matrycę APS-C. Elektryczna regulacja zoom pozwala na płynną zmianę ogniskowej co przy filmowaniu ma szczególne znaczenie.
8/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-240 mm f/3.5-6.3 OSS to uniwersalny obiektyw typu zoom dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Duży zakres ogniskowych oraz wbudowana stabilizacja obrazu sprawiają, że jest ciekawym rozwiązaniem zarówno do fotografowania jak i filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektywy zapewniające uniwersalny zakres ogniskowych, umożliwiający realizowanie zarówno szerokich kadrów krajobrazowych, jak i standardowe czy zbliżenia tele. Oferują stałą jasność f/2.8 i należą do bezkompromisowej linii premium G Master. Obydwa instrumenty optyczne mają uszczelnioną konstrukcję, która umożliwia wykorzystanie ich nawet w bardzo wymagającym środowisku, i są przeznaczone do stosowania z matrycami pełnoklatkowymi.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.