Liczba produktów: 19
Sortowanie:
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
5 lat gwarancji akumulator Patona 15% taniej akumulator Mathorn 15% taniej filtry Calumet 15% taniej CaptureOne 40% taniej Taniej w zestawie
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny telezoom o jasności f/2.8, który należy do uznanej linii obiektywów premium L. Posiada 5-stopniową stabilizację obrazu i silnik AF Dual Nano USM. Dzięki temu ten obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana optyka obejmuje elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
Jesienna promocja Cashback 500 zł Filtr Calumet za 1 zł CaptureOne 40% taniej
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
Jesienna promocja Filtr Calumet za 1 zł CaptureOne 40% taniej
10/10 (7 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uchwyć świat w jakości serii obiektywów L za pomocą kompaktowego i lekkiego zmiennoogniskowego teleobiektywu z 5-stopniową optyczną stabilizacją obrazu, która zapewnia doskonałe zdjęcia z ręki i ułatwia kadrowanie za pośrednictwem wizjera elektronicznego. Krótki dystans ogniskowania wynoszący 60 cm pozwala skuteczne na wykorzystanie go także w portrecie. Dodatkowo obiektyw ten oferuje superszybki system AF, co jest niezbędne podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Model ten znakomicie sprawdza się także w trakcie filmowania.
Jesienna promocja Cashback 500 zł Filtr Calumet za 1 zł
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Uniwersalny telezoom wykorzystujący cichy, szybki i precyzyjny silnik AF Nano USM i wydajną stabilizację obrazu o skuteczności do 6 stopni EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. szkło UD i powłokę SSC. 9-listkowa przysłona zapewnia estetyczny efekt bokeh. Obiektyw ten jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawane oddzielnie).
Cashback 250 zł Filtr Calumet za 1 zł
9/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 95
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stosunkowo kompaktowy i lekki telezoom o zakresie ogniskowych 200-800 mm, wyposażony w silnik AF USM i 5,5-stopniową stabilizację obrazu. Zapewnia ogromne zbliżenia podczas uprawiania fotografii przyrodniczej czy sportowej. Dzięki bezgłośnie pracującemu silnikowi AF sprawdzi się także podczas filmowania.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 95
Sigma S 150-600mm F5-6.3 DG DN OS to ultra-teleobiektyw dedykowany do bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest to jedyny obiektyw na rynku obiektywów, który jest dedykowany do aparatów bezlusterkowych o tak dużym zasięgu ogniskowych, wynoszącym aż 150-600mm. Obiektyw wykonany został z najwyższej jakości materiałów, które są wyróżnikiem serii Sports. Dzięki czemu cechuje się nie tylko solidną i wytrzymałą obudową, ale również lekką konstrukcją, która jest odporna na kurz i zachlapania. Będzie on idealnym wyborem dla osób, które potrzebują obiektywu do fotografii sportowej o najwyższej jakości wykonania, szybkim i dokładnym Auto Focusie i ogniskowej 600mm.
5 lat gwarancji Cashback 860 zł CaptureOne 40% taniej
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Superszybki teleobiektyw zmiennoogniskowy, który ma cechy modeli stałoogniskowych, sprawdza się m.in. w przypadku fotografii sportowej i zapewnia przewagę nad resztą stawki. Obiektyw RF 100-300mm F2.8L IS USM dzięki jasnej przysłonie (f/2,8) w całym zakresie ogniskowej, niewiarygodnej ostrości i stabilizatorowi obrazu na poziomie 5,5 stopnia, jest wyjątkowym narzędziem optycznym w swojej klasie.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Kompaktowy i lekki telezoom, który posiada szeroki zakres ogniskowych o kątach widzenia odpowiadających 88-320 dla formatu pełnoklatkowego. Optyczna stabilizacja zapewnia łatwą obsługę zoomu i pomagać fotografować oraz filmować. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF STM gwarantuje wydajną pracę podczas robienia zdjęć i nagrywania filmów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Hybrydowy telezoom, który doskonale sprawdzi się zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania. Należy do linii premium L, oferującej bezkompromisową jakość optyczną opartą o 2 elementy Super ED, 1 element UD, 3 elementy asferyczne i powłoki ASC oraz Super Spectra. Silnik AF USM dba o płynne, precyzyjne i ciche ustawianie ostrości zarówno w czasie nagrywania wideo, jak i robienia zdjęć. Ponadto zapewnia 5,5-stopniową stabilizację obrazu, 11-listkową, okrągłą przysłonę czy kompatybilność ze sprzedawanymi oddzielnie telekonwerterami.
Przedsprzedaż Sprawdź kiedy będzie
16 329
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking. 
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o aparatach bezusterkowych z linii Fuji X. Pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 105
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny teleobiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który obejmuje zarówno krótkie tele, jak i ultrazbliżenia. Posiada specjalnie opracowany silnik liniowy HLA i udoskonalony system stabilizacji obrazu OS2 o wydajności do 7 stopni przysłony. Oferuje uszczelnioną konstrukcję wykonaną z wytrzymałych i lekkich materiałów, a także przednią soczewkę pokrytą powłoką oleo- i hydrofobową.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.