Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Promocja
Obiektyw Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM Sony E - Mega oferta na listopad – zapytaj już dziś!
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM Sony E to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
5 lat gwarancji
CaptureOne 40% taniej
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
FujiFilm GF 500 mm f/5.6 to doskonałe narzędzie dla fotografów dążących do uchwycenia najbardziej odległych szczegółów. Obiektyw charakteryzuje się odpornością na warunki atmosferyczne, szybkim i precyzyjnym autofokusem, a także odpornością na warunki pogodowe. Odpowiednie rozmieszczeniu soczewek wewnątrz konstrukcji zapewnia pewny i wygodny chwyt oraz równomierne rozłożenie masy na całej długości obiektywu, co sprawia, że fotografowanie z jego użyciem staje się jeszcze bardziej przyjemne i komfortowe. Mimo imponujących parametrów obiektyw jest niesamowicie lekki, ważąc zaledwie około 1375 g. GF 500 mm f/5.6 otwiera nowe możliwości w dziedzinie fotografii dalekiego zasięgu, zapewniając niezawodność, precyzję i wysoką jakość obrazu, której oczekują profesjonalni fotografowie oraz miłośnicy fotografii przyrodniczej i sportowej.
5 lat gwarancji
30 rat 0%
+ plecak Shimoda Action X25 v2 Starter Kit czarny za 1 zł
CaptureOne 40% taniej
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Krótki teleobiektyw o apochromatycznej konstrukcji, gwarantującą bardzo skuteczną redukcję osiowej aberracji chromatycznej. Ponadto oferuje jasność f/2.8 i wykorzystuje szkło o nienormalnej częściowej dyspersji dla 5 z 7 elementów. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny efekt bokeh.
Kompaktowy i lekki teleobiektyw, którego kąt widzenia odpowiada ogniskowej ok. 765 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada wbudowaną stabilizację optyczną o wydajności 5,5 stopni, uszczelnioną konstrukcję i silnik liniowy AF. Może współpracować ze sprzedawanymi oddzielnie telekonwerterami.
Flagowy obiektyw portretowy Viltrox, który oferuje specjalnie opracowany silnik AF HyperVCM, jasność f/1.8, doskonałą jakość optyczną (4 soczewki ED i 2 soczewki HR), a także uszczelnioną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.