Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh. Do aparatów pełnoklatkowych i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 600 f/11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportu. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 1200 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 800 f 11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportu. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 1600 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 800 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 600 f/11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 840 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 800 f 11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 1120 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 100-500 F4.5-7.1L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 140-700 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 560 mm.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S, pierwszy superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z, należy do serii S obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się najlepszymi parametrami optycznymi. Dzięki pięknemu efektowi bokeh i wysokiej rozdzielczości obiektyw NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S pozwala na wykonywanie realistycznych i wyjątkowych zdjęć.
Super teleobiektyw o ogniskowej 800 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę obiektywu konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,1 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.