Liczba produktów: 267
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw o ogniskowej dającej kąt widzenia odpowiadający obiektywowi 24 mm dla formatu małoobrazkowego, co sprawia, że doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrzarskiej czy w portretach środowiskowych. Wykorzystuje uszczelnioną konstrukcję i waży tylko 155 g. Okrągła, 9-listkowa przysłona generuje naturalnie wyglądający efekt bokeh.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 100-400 mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR to wysoce zaawansowany teleobiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów bezlusterkowych FujiFilm X. Bardzo długie ogniskowe oraz szybki AF definiują go jako narzędzie idealne do fotografowania dzikiej przyrody czy sportu. Uszczelniana konstrukcja pozwala na używanie nawet w niekorzystnych warunkach pogodowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: APS-C
Super teleobiektyw do aparatów FujiFilm X, z którymi zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 229-914 mm dla formatu pełnoklatkowego. Jego kompaktowa i lekka konstrukcja oraz 5-stopniowa stabilizacja zapewniają pełen komfort oraz skuteczność pracy z ultra długimi ogniskowymi. 19 uszczelnień umożliwia swobodne fotografowanie w najtrudniejszych warunkach.
9.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: APS-C
Telezoom umożliwiający skuteczne realizowanie ujęć przyrodniczych czy reportażowych, zapewniający stałą jasność f/2.8 w całym zakresie ogniskowych. Wykorzystuje skuteczną stabilizację obrazu i uszczelnianą konstrukcję, która jest odporna także na działanie mrozu. Całość dopełnia super szybki i cichy autofokus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Fujinon XF 8 mm f/3.5 R WR jest ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym o ogniskowej długości 8 mm (ekwiwalent 12 mm w formacie pełnej klatki 35 mm) i najszerszym polu widzenia spośród całej gamy obiektywów Fujifilm serii XF. Charakteryzuje się kątami widzenia 121º po przekątnej i 112 º w poziomie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw typu tilt&shift, który zapewnia doskonałe narzędzie profesjonalnym fotografom reklamowym czy martwych natur, umożliwiając wykonanie świetnych zbliżeń. Oferuje 1 soczewkę asferyczną i 2 soczewki ED, skutecznie eliminujące typowe problemy obiektywów tele. Gwint mocowania filtrów 72 mm umożliwia korzystanie z filtrów optycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw typu tilt&shift, który zapewnia doskonałe narzędzie profesjonalnym fotografom architektury, wnętrz, reklamowym czy krajobrazu. Oferuje 3 soczewki asferyczne, 2 soczewki ED i 1 soczewkę Super ED, skutecznie eliminujące typowe problemy obiektywów szerokokątnych. Powłoki FujiFilm Nano GI ograniczają powstawanie flar i duszków. Gwint mocowania filtrów 105 mm umożliwia korzystanie z filtrów optycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: średnioformatowych
FujiFilm GF 500 mm f/5.6 to doskonałe narzędzie dla fotografów dążących do uchwycenia najbardziej odległych szczegółów. Obiektyw charakteryzuje się odpornością na warunki atmosferyczne, szybkim i precyzyjnym autofokusem, a także odpornością na warunki pogodowe. Odpowiednie rozmieszczeniu soczewek wewnątrz konstrukcji zapewnia pewny i wygodny chwyt oraz równomierne rozłożenie masy na całej długości obiektywu, co sprawia, że fotografowanie z jego użyciem staje się jeszcze bardziej przyjemne i komfortowe. Mimo imponujących parametrów obiektyw jest niesamowicie lekki, ważąc zaledwie około 1375 g. GF 500 mm f/5.6 otwiera nowe możliwości w dziedzinie fotografii dalekiego zasięgu, zapewniając niezawodność, precyzję i wysoką jakość obrazu, której oczekują profesjonalni fotografowie oraz miłośnicy fotografii przyrodniczej i sportowej.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Ultrajasny obiektyw portretowy o światłosile f/1.0, który daje niebywałe możliwości w zakresie pracy z głębią ostrości. Doskonały efekt bokeh dopełnia 9-listkowa, kołowa przysłona. Obiektyw wykorzystuje szybki AF, uszczelnioną konstrukcję, powłoki Super EBC czy soczewki asferyczne i 2 soczewki ED.
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o stałej światłosile F2.8. Zakres ogniskowych odpowiada zakresowi 12-24 mm dla formatu małoobrazkowego, co sprawia, że obiektyw znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury, nocnej oraz astro. Konstrukcja obiektywu składa się z aż 6 elementów specjalnych - o niskiej i bardzo niskiej dyspersji. Na szczególną uwagę zasługują uszczelnienia obiektywu pozwalające na użytkowanie instrumentu optycznego w niekorzystnych warunkach atmosferycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 15 mm f/1.4 DG DN diagonal fisheye L-mount to obiektyw typu rybie oko należący do linii premium Art, który wyróżnia się znakomitą jakością obrazu zarówno w centrum, jak i na obrzeżach kadru. I to przy maksymalnie otwartej przysłonie f/1.4. 21 elementów rozmieszczonych w 15 grupach zawiera także 4 soczewki FLD, 3 soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i 2 soczewki asferyczne. Silnik liniowy HLA sprawia, że to świetny obiektyw do filmowania, a specjalne rozwiązania do astrofotografii umożliwiają wykorzystanie tego modelu w profesjonalnym obrazowaniu nocnego nieba.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: średnioformatowych
Teleobiektyw o długiej ogniskowej do bezlusterkowego aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX. Znajdzie zastosowanie w wielu dziedzinach fotografii, takich jak fotografia portretowa, fashion, produktowa lub przyrodnicza. Symbol WR oznacza, że został on zabezpieczony przed wpływem niekorzystnych warunków zewnętrznych, takich jak pył, wilgoć i niskie temperatury. Wyróżnia się bardzo wysoką rozdzielczością i niecodziennym odwzorowaniem barw.
9.4/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 55
  • Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
9.3/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.