Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (Sigma, Hasselblad, Irix)
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (sprzedawany oddzielnie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (znajdujący się w zestawie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw szerokokątny do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 71 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 90 mm F/3.2 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 71 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy dokumentalnej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
5 lat gwarancji
CaptureOne 40% taniej
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.