Obiektywy do lustrzanek: szerokokątne (Sigma, Olympus, Carl Zeiss, Pentax, Lensbaby, Venus Optics, Tokina)
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Pentax 35 mm f/2 HD FA
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw ważący zaledwie 193 g o długości 45 mm. Ogniskowa - 35 mm sprawdzi się w wielu dziedzinach fotografii, zarówno z aparatami wyposażonymi w sensor pełnoklatkowy jak i APS-C. Zastosowanie nowoczesnych powłok HD pozwala uzyskać zdjęcia o wysokim kontraście oraz minimalizuje ryzyko powstawania flar, natomiast powłoka SP skutecznie chroni przednią soczewkę przed zabrudzeniem.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 35 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C, kąt widzenia obiektywu będzie odpowiadał ogniskowej 52.5 mm.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
filtry Calumet 15% taniej
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Najszerszy z obiektywów stałoogniskowych firmy Pentax. Wyprodukowany jako wersja limitowana. Doskonale sprawdzi się w ciasnych pomieszczeniach, fotografii architektury miasta czy ciekawych ujęć reporterskich. Ogniskowa 15mm po włożeniu do aparatu z matrycą APS-C odpowiada kątowi widzenia ogniskowej 22.5 dla aparatów małoobrazkowych.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Obiektyw z mocowaniem Pentax KAF. Przeznaczony jest tylko do lustrzanek cyfrowych z matrycą APS-C. Nominalna ogniskowa wynosi 21 mm, po założeniu do lustrzanki z matrycą APS-C kąt widzenia obiektywu odpowiada ogniskowej 32 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny szerokokątny jasny obiektyw. Wielolistkowa konstrukcja przysłony.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.