Obiektywy do lustrzanek: szerokokątne (Tamron, Pentax, Carl Zeiss, Leica, Nikon)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Przeznaczony do makrofotografii obiektyw formatu DX o ogniskowej 40 mm, umożliwiający fotografowanie z bardzo małej odległości. Duży otwór względny wynosi f/2.8, a skala odwzorowania - 1:1. Swobodne zbliżenie do obiektu umożliwia zastosowany w obiektywie cichy silnik falowy.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę. Oryginalny zestaw czyszczący marki Zeiss gratis.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Canon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Najwyższej jakości obiektyw szerokokątny przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Nikon. Wyjątkowa precyzja wykonania, doskonałe parametry optyczne i niezawodność to coś co jest gwarancją firmy Carl Zeiss.
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, ekstremalnie szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Jest to pierwsza małoobrazkowa konstrukcja na świecie, oferująca jasność f/1.4 przy ogniskowej 21 mm.
Bardzo jasny obiektyw oferujący znakomitą jakość odwzorowania, szeroki kąt widzenia oraz kompaktowe rozmiary. Przeznaczony jest do cyfrowych aparatów Leica M8 oraz analogowych aparatów Leica M.
Ultra-kompaktowy obiektyw szerokokątny, charakteryzuje się wysoką jakością obrazu przy ekstremalnie szerokim kącie widzenia. Można go stosować zarówno z aparatami cyfrowymi Leica M8, jak i analogowymi aparatami Leica M.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.