Obiektywy do lustrzanek: standardowe zoom (Sigma, Canon, Sony, Tokina, Nikon)
Promocja
Obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM Canon - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
Promocja
Obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG OS HSM Nikon - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 24-105 mm f/4 DG OS HSM Nikon należy do linii premium Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu. Oferuje zakres ogniskowych, który świetnie sprawdzi się w fotoreportażu czy w podróży. Wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik autofokusa HSM.
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: APS-C
18-55 mm f/3.5-5.6 EF-S IS II to podstawowy obiektyw dedykowany do lustrzanek APS-C. Dzięki swojej ogniskowej obejmującej zarówno szeroki kąt widzenia jak i teleobiektyw doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu. Zastosowanie stabilizacji obrazu drugiej generacji sprawia, że obiektyw dobrze sprawdzi się też przy filmowaniu oraz przy zdjęciach w słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga generacja doskonałego, profesjonalnego obiektywu Nikkor 24-70 ze stałym światłem 2,8. Teraz, ten standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o dużym otworze przysłony został wyposażony w stabilizację obrazu VR i elektromagnetyczną przesłonę. Silnik falowy zapewnia szybkie i ciche działanie autofokusa. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony, a soczewki z powłoką nanokrystaliczną ograniczają poświaty i odblaski.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: APS-C
Standardowy obiektyw zmiennoogniskowy o bardzo przydatnym zakresie ogniskowych, od szerokiego kąta do teleobiektywu. Dodatkowo 4-stopniowa stabilizacja obrazu ułatwi wykonanie nieporuszonych zdjęć w naprawdę trudnych warunkach oświetleniowych. Przeznaczony jest do aparatów Canon EOS z mocowaniem EF-S.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: APS-C
17-55 mm f/2.8 EF-S IS USM to standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do lustrzanek z matryca APS-C. Zakres ogniskowych obejmuje zarówno szeroki kąt widzenia jak "lekki" teleobiektyw sprawia, że model ten nadaje się do realizacji większości tematów fotograficznych. Duży otwór przysłony ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Obiektyw EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS wyróżnia bardzo duży zakres ogniskowych obejmujących zarówno szeroki jak i wąski kąt widzenia. Łącząc w sobie niemal 3 rodzaje obiektywów (szerokokątny, standardowy i teleobiektyw) jest idealnym rozwiązaniem wszędzie tam, gdzie nie chcemy nosić dużej ilości sprzętu lub nie ma czasu na zmienę obiektywu. EF-S 18-135 mm f/3,5-5,6 IS STM idealnie sprawdzi się podczas podróży, zdjęć reporterskich czy sportowych. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie bez drgań a silnik STM zapewni płynną i bezgłością pracę autofokusa.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C. Wyposażony w nowoczesny system ustawiania ostrości Nano USM zapewniający szybką i cichą pracę systemu AF zarówno podczas filmowania jak i fotografowania. Dodatkowo dzięki współpracy z adapterem Power Zoom PZ-E1 możliwa jest zmiana ogniskowej za pomocą dedykowanego przycisku na adapterze. Obiektyw doskonale sprawdzi się wśród osób, które używają lustrzanki zarówno do fotografowania jak i filmowania oraz wszystkich, którzy chcą mieć uniwersalny obiektyw na każdą sytuację.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unowocześniona wersja popularnego obiektywu dla zawodowców i wymagających amatorów. Poprawiona jakość optyczna oraz skuteczność stabilizacji sięgająca 4EV doskonale sprawdzi się przy codziennym fotografowaniu i filmowaniu. Jak wszystkie obiektywy klasy L został on uszczelniony zabezpieczając konstrukcję przed pyłem czy zachlapaniem.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/2.8L II EF USM to najwyższej klasy standardowy obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Zakres ogniskowych sprawia, że nadaje się do realizacji większości zadań fotograficznych, od krajobrazu, poprzez reportaż i podróże aż po portret. Duża jasność ułatwia fotografowanie w słabym oświetleniu oraz uzyskanie atrakcyjnego rozmycia tła.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
24-70 mm f/4 L EF IS USM jest mniejszym i lżejszym od swojego 'brata' obiektywem dedykowanym do pełnoklatkowych lustrzanek Canon. Wyposażony w stabilizację obrazu doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania. Mniejsza od wersji f/2,8 konstrukcja idealnie współpracuje z tańszymi lustrzankami gwarantując tak samo wysoką jakość. Sprawdzi się wszędzie tam, gdzie rozmiar i waga są ważniejsze niż duży otwór przysłony a więc np. w fotografii podróżniczej czy codziennym użytkowaniu.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości optyka, stała jasność oraz uszczelnienia bagnetu z pewnością zostaną docenione przez zaawansowanych użytkowników - ten uniwersalny obiektyw doskonale nadaje się do fotoreportażu oraz fotografii podróżniczej.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Popularny obiektyw z zoomem do lustrzanek formatu FX. Bardzo wygodne połączenie dużego zakresu ogniskowych oraz kompaktowych rozmiarów sprawia, że jest to znakomity obiektyw do zabrania na wycieczkę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: APS-C
Przedstawiciel prestiżowej linii produktów Sigma Art cechuje się wyjątkową jasnością f/1.8 na całym zakresie uniwersalnych ogniskowych 50-100 mm. Wyjątkowa konstrukcja i najwyższa jakość wykonania oferują funkcjonalność jaką doceni każdy fotograf.
Promocja
Obiektyw Sigma A 50-100 mm f/1.8 DC HSM / Nikon - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.