Obiektywy do lustrzanek
Promocja
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Canon MP-E 65 mm f/2.8 1-5x jest konstrukcją specjalnego przeznaczenia. Pozwala na uzyskanie skali odwzorowania od 1:1 do nawet 5:1 przez co doskonale sprawdzi się wśród najbardziej wymagających użytkowników. Jest szczególnie polecany do precyzyjnych zastosowań stomatologicznych, dokumentacji mikro pęknięć czy prac laboratoryjnych. Obiektywu nie da się używać do zastosowań innych niż makrofotografia.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny obiektyw typu tilt-shift pozwalający na kontrolowanie zniekształceń perspektywy. Ogniskowa 135 mm i otwór względny f/4 czynią z niego idealny wybór do fotografii studyjnej, natomiast niewielka odległość ostrzenia pozwala na zastosowanie w makrofotografii. Całość zamknięto w solidnej obudowie, gwarantującej ponadprzeciętną trwałość.
Promocja
Obiektyw Canon TS-E 17 mm f/4 L
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw z funkcją korekcji perspektywy, dedykowany do fotografowania architektury i wnętrz. Wyposażony w niezależne mechanizmy pochylania (tilt) i przesuwania (shift) oraz blokady każdej osi jest wszechstronnym i wygodnym narzędziem do profesjonalnej pracy. Powoduje znikome zniekształcenia i gwarantuje doskonałą ostrość na całej fotografii. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA (2009).
Promocja
Obiektyw Canon TS-E 24 mm f/3.5 L II
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Doskonała, poprawiona wersja szerokokątnego obiektywu z funkcją korekcji perspektywy. Świetny do fotografowania architektury, pejzaży oraz innych tematów wymagających szerokiego kąta widzenia. Niezależna praca mechanizmów przesuwania i pochylania zapewnia pełną swobodę artystyczną. Szeroki zakres ruchów w osi tilt i shift oraz krótka ogniskowa sprawiają, że mamy do czynienia z uniwersalnym i elastycznym obiektywem do fotografowania i filmowania.
Specjalistyczny obiektyw typu tilt shift pozwalający na kontrolowanie zniekształceń perspektywy. Ogniskowa 50 mm i otwór względny f/2.8 czynią z niego idealny wybór do fotografii architektury i krajobrazu, natomiast niewielka odległość ostrzenia 27 cm i duża skala odwzorowania 1:2 pozwala na zastosowanie w makrofotografii. Całość zamknięto w solidnej obudowie, gwarantującej ponadprzeciętną trwałość.
Pionier wśród obiektywów tilt&shift w fotografii cyfrowej. Układ optyczny Gaussa pozwala uzyskać ostry kontur przedmiotu na prawdziwie i naturalnie rozmytym tle. Polecany do fotografii produktowej, portretowej, fashion oraz makro dzięki dużej skali odwzorowania. Mechanizm pochylania i przesuwania wyposażony w blokadę umożliwia precyzyjną korekcję perspektywy i eksperymentowanie z głębią ostrości.
Specjalistyczny obiektyw typu tilt shift pozwalający na kontrolowanie zniekształceń perspektywy. Ogniskowa 90 mm i otwór względny f/2.8 czynią z niego idealny wybór do fotografii studyjnej, produktowej i portretowej, natomiast niewielka odległość ostrzenia i duża skala odwzorowania pozwala na zastosowanie w makrofotografii. Całość zamknięto w solidnej obudowie, gwarantującej ponadprzeciętną trwałość.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę. Oryginalny zestaw czyszczący marki Zeiss gratis.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Wysokiej klasy obiektyw idealny do makro oraz portretu. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 9 elementów w 8 grupach.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.