Obiektywy do lustrzanek (Tamron, Carl Zeiss, Nikon, Lensbaby, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy obiektyw Nikkor z mocowaniem F, w którego konstrukcji zastosowano soczewkę Fresnela. Ta innowacyjna cecha pozwoliła znacznie zmniejszyć masę obiektywu bez negatywnego wpływu na jakość zdjęć. Połączenie otworu względnego f/4, ogniskowej 300 mm oraz imponującej technologii redukcji drgań (VR) gwarantuje nadzwyczajne wyniki w zróżnicowanych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z dużym otworem przysłony f/1.4. Przeznaczony do użytkowania z lustrzankami jednoobiektywowymi firmy Nikon formatu FX. Duża jasność i nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa umożliwiają robienie wyjątkowo ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Dziewięć zaokrąglonych lamelek przysłony umożliwia uzyskanie bardzo naturalnego bokeh. Doskonałe właściwości optyczne sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla profesjonalnych fotografów.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Model NIKKOR AF-S FX 35 mm f/1,8G to nieduża, lekka konstrukcja, która zapewnia dużą wierność odwzorowania i znakomitą jakość obrazu, z jakiej słyną obiektywy NIKKOR. Pierścieniowy silnik SWM umożliwia płynne i ciche działanie autofokusa. Mimo, że podczas ustawiania ostrości wszystkie grupy soczewek przemieszczają się, przedni element i mocowanie filtru nie obracają się, a tubus nie zmienia swojej długości, co jest szczególnie korzystne w przypadku fotografowania z użyciem zdalnej, bezprzewodowej lampy błyskowej. Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny superteleobiektyw formatu FX o ogniskowej 400 mm. Duży otwór względny f/2,8 oraz zaawansowany układ optyczny sprawiają, że obiektyw ten jest doskonały dla fotografów sportowych i reporterów, którzy wymagają najwyższej jakości obrazu. Ten superteleobiektyw NIKKOR opracowano z myślą o zapewnieniu precyzyjnej pracy niezależnie od szybkości przemieszczania się fotografowanego obiektu - to pierwszy tego typu obiektyw wyposażony w tryb redukcji drgań SPORT. Tryb SPORT, idealny podczas podążania za szybką akcją, zapewnia stabilny obraz w wizjerze i umożliwia uzyskanie niemal maksymalnej szybkości zdjęć seryjnych osiąganej przy wyłączonej redukcji drgań. Dwie soczewki z fluorytu poprawiają parametry optyczne oraz pozwalają ograniczyć ciężar i zapewnić lepsze wyważenie sprzętu. Fluorowe powłoki aktywnie odpychają wodę, kurz i brud, nie wpływając na jakość zdjęć.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy jasny obiektyw z nowoczesnym systemem optycznym. Wyposażony w silnik ultradźwiękowy, który gwarantuje niezwykle ciche działanie.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona, znacznie lżejsza wersja słynnego super teleobiektywu. Zastosowana najnowocześniejsza technologia redukcji drgań umożliwia wydłużenie czasu otwarcia migawki nawet o 4 stopnie przysłony. Nowa, ulepszona konstrukcja składa się z 16 soczewek w 12 grupach. Obiektyw posiada szereg akcesoriów zwiększających możliwości i komfort pracy.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy super teleobiektyw o ogniskowej 500 mm, który sprawdzi się doskonale w fotografii przyrodniczej i sportowej. Precyzyjny system AF, opracowana przez firmę Nikon nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa, stabilizacja obrazu działająca ze skutecznością 4 stopni przysłony ii tryb SPORT VR oraz uszczelniona konstrukcja dają Ci znakomite narzędzie, które pozwoli Ci uchwycić każdą zapierającą dech w piersiach scenę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw stałoogniskowy formatu FX z przysłoną f/1.4 i ogniskową 58 mm. Jego nowoczesna konstrukcja optyczna umożliwia uzyskiwanie zdjęć o zdumiewającej ostrości, kontraście i rozdzielczości. Idealnie sprawdzi się w fotografii nocnej, a dzięki płynnemu rozmyciu tła także do fotografii portretowej.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona, znacznie lżejsza wersja słynnego super teleobiektywu. Zastosowana najnowocześniejsza technologia redukcji drgań umożliwia wydłużenie czasu otwarcia migawki nawet o 4 stopnie przysłony. Nowa, ulepszona konstrukcja składa się z 16 soczewek w 12 grupach. Obiektyw posiada szereg akcesoriów zwiększających możliwości i komfort pracy.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nikkor daje wyjątkową swobodę podczas kadrowania. Umożliwia tworzenie kreatywnych ujęć od niemal kołowej perspektywy do bardzo szerokich ujęć. Budowę obiektywu obejmuje 15 soczewek ułożonych w 13 grupach, w tym 3 elementy ED, 2 asferyczne, powłoki nanokrystaliczne i fluorowe. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 16 cm zwiększa możliwości kadrowania.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw przeznaczony zarówno do matryc pełnoklatkowych (FX) jak też do formatu DX. Soczewki ze szkła ED oraz specjalne powłoki doskonale niwelują niepożądane efekty na zdjęciach. System redukcji drgań w połączeniu z szybkim i precyzyjnym układem AF pozwolą na uzyskanie ostrych zdjęć nawet na najwyższych wartościach ogniskowej.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw 800 mm f/5.6, wyposażony jest w specjalny ściśle dopasowany telekonwerter 1,25x. Posiada niezwykle wytrzymały stop magnezu i dwie soczewki fluorytowe. Elektromagnetyczne sterowanie przysłoną zapewnia niezwykle dokładną kontrolę listków przysłony, a system redukcji drgań minimalizuje efekt drgania aparatu.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nowa wersja doskonałego obiektywu macro o jasności 2.8. Wyposażona w szybki silnik HSM oraz system stabilizacji obrazu. Pozwala również na użycie konwertera Sigma 1.4 lub 2x.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy na świecie teleobiektyw z 10-krotnym zoomem zapewnia bezproblemowe pokrycie ogniskowych od standardowej do super tele. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 25 elementów w 19 grupach umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu rybie oko. Z aparatami z matrycą 35 mm pozwoli na uzyskanie kolistego obrazu o kącie 180 stopni. Minimalna odległość ostrzenia 13.5 cm pozwoli na zabawy z perspektywą.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
5 lat gwarancji
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra-szerokokątny obiektyw najwyższej klasy z linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Znajdzie zastosowanie podczas fotografii szerokich planów, na przykład krajobrazów bądź nocnego nieba. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 8 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Ponadto producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji). Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: APS-C
Obiektyw szerokokątny typu zoom przeznaczony do lustrzanek z matrycą APS-C. Charakteryzuje się najwyższą jasnością f/1.8 w swojej klasie oraz ogniskowymi w zakresie 18-35 mm. Wyposażony w ultradźwiękowy silnik HSM oraz cichy i bardzo celny autofocus.
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.4, który doskonale sprawdzi się w trakcie uprawiania fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy nocnego nieba. Dzięki zastosowaniu cichego silnika AF HSM można go z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje elementy SLD, FLD i asferyczne. Obudowa została wykonana z metalu oraz termicznie stabilnego kompozytu, co zapewnia wysoką odporność obiektywu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.