Obiektywy do lustrzanek (Tamron, Pentax, Carl Zeiss, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Przeznaczony do makrofotografii obiektyw formatu DX o ogniskowej 40 mm, umożliwiający fotografowanie z bardzo małej odległości. Duży otwór względny wynosi f/2.8, a skala odwzorowania - 1:1. Swobodne zbliżenie do obiektu umożliwia zastosowany w obiektywie cichy silnik falowy.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw standardowy. Kąt widzenia obiektywu dla aparatów z matrycą FX odpowiada temu co widzi człowiek.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Udoskonalona wersja obiektywu adresowanego do pasjonatów fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Zakres ogniskowych 70-300 mm umożliwia swobodne kadrowanie, nawet wtedy, gdy fotograf znajduje się z dala od centrum wydarzeń. Stabilizacja obrazu o wydajności 4,5 stopnia oraz tryb SPORT VR pozwalają na wykonywanie ostrych, precyzyjnych zdjęć z ręki, a także przy małej ilości światła. Soczewka ze szkła ED (o superniskiej dyspersji) eliminuje aberrację chromatyczną - obiektyw pozwala na wykonywanie wysokiej jakości fotografii w pełnym zakresie ogniskowych. Obiektywy oznaczone symbolem AF-P współpracują tylko z wybranymi aparatami Nikon. Wejdź i sprawdź tabelę kompatybilności.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy teleobiektyw makro o dużej jasności. Wyposażony w stabilizację obrazu nowej generacji VRII. Silnik ultradźwiękowy SWM ułatwia szybkie i ciche ustawienie ostrości. Skala odwzorowania 1:1.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom o światło sile f/2.8, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada 9 pierścieni uszczelniających, chroniących go przed pyłem i wilgocią. Silnik PLM AF pozwala na swobodną pracę z automatycznym i manualnym ustawianiem ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 21 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 25 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 35 mm i jasności f/2. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Biogon 35mm f/2.8 ZM będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i jednocześnie redukuje rozmiary i wagę w stosunku do jaśniejszych obiektywów 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw o ogniskowej 15 mm i jasności f/2.8. Obiektyw prócz wysokiej klasy optyki posiada trwałą, metalową obudowę.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Leica M. Szerokokątna ogniskowa 35mm i światło f/1,4 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Distagon to bezkompromisowy, klasyczny instrument w dalmierzowej fotografii. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 76
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw idealny do makro oraz portretu. Charakteryzuje się wysoką jasnością f2, doskonałymi parametrami optycznymi i solidną budową. Konstrukcję optyczną obiektywu stanowi 9 elementów w 8 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Długa ogniskowa 100 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 100 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Superszerokokątna ogniskowa 21 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii architektury, wnętrz oraz krajobrazu. Maksymalny otwór przesłony f/2,8 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Szerokokątna ogniskowa 25 mm czyni z niego narzędzie perfekcyjne do fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury i krajobrazowej. Maksymalny otwór przesłony f/1.4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie trzeba obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Canon EOS. Szerokokątna ogniskowa 35 mm czyni z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw w aparacie pełnoklatkowym będzie idealny do fotografii ulicznej lub reportażu. Maksymalny otwór przesłony f/2 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 35 mm f/2 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów systemu Canon EOS. Standardowa ogniskowa 50 mm i światło f/1,4 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie fotografii. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości, co w przypadku obiektywu Milvus 50 mm f/1.4 będzie szczególnie udane ze względu na przepiękny bokeh tego instrumentu.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do lustrzanek Nikon. Ogniskowa 85mm czyni z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Maksymalny otwór przesłony f/1,4 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości. Dzięki metalowej, solidnej budowie obiektywu nie musimy obawiać się o niego nawet przy intensywnej eksploatacji.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.