Obiektywy do lustrzanek (Nikon, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 67
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ten profesjonalny, jasny obiektyw został zaprojektowany z myślą o fotoreporterach i pejzażystach. Wyróżnia się przełomową konstrukcją optyczną dopasowaną do nowych lustrzanek cyfrowych formatu FX.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: jest
- Średnica filtra [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i dużym otworze względnym wynoszącym f/4. Doskonale sprawdzi się w fotografii przyrodniczej, sportowej i spotterskiej. Dzięki stabilizacji optycznej o wydajności 4 EV możliwe jest fotografowanie z ręki przy względnie długich czasach naświetlania. Za wybitną jakość optyczną odpowiada 16 soczewek ułożonych w 11 grupach, wśród nich znajdują się soczewki o niskiej dyspersji o właściwościach fluorytu. Ponadto jest kompatybilny z urządzeniem Sigma USB Dock.
5 lat gwarancji
CaptureOne 40% taniej
Bardzo lekki i niewielki standardowy obiektyw 50 mm. Największy otwór przysłony wynosi aż f/1,8, co gwarantuje jasny obraz w wizjerze i doskonale sprawdza się przy słabym oświetleniu oraz w sytuacjach wymagających małej głębi ostrości. Zmieniono konstrukcję optyczną — soczewka asferyczna zapewnia doskonałą jakość zdjęć, a opracowany przez firmę Nikon cichy silnik falowy (SWM) gwarantuje bezgłośne działanie obiektywu. Wysoka jakość i przystępna cena sprawiają, że jest do idealny dodatkowy obiektyw dla fotografów z ograniczonymi możliwościami finansowymi.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Uniwersalny obiektyw szerokokątny idealny do wielu zastosowań np. do fotografii krajobrazu. Doskonała jasność pozwoli na wykonanie zdjęć przy bardzo słabym oświetleniu.
Szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Obiektyw o standardowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Profesjonalny szerokokątny obiektyw stałoogniskowy z dużym otworem przysłony f/1.4. Przeznaczony do użytkowania z lustrzankami jednoobiektywowymi firmy Nikon formatu FX. Duża jasność i nanokrystaliczna powłoka przeciwodblaskowa umożliwiają robienie wyjątkowo ostrych zdjęć nawet przy słabym oświetleniu. Dziewięć zaokrąglonych lamelek przysłony umożliwia uzyskanie bardzo naturalnego bokeh. Doskonałe właściwości optyczne sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie dla profesjonalnych fotografów.
Wysokiej klasy obiektyw standardowy. Kąt widzenia obiektywu dla aparatów z matrycą FX odpowiada temu co widzi człowiek.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
Najwyższej jakości teleobiektyw stałoogniskowy charakteryzujący się bardzo dużym otworem względnym F/1.4, pozwalającym na fotografowanie nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych oraz uzyskanie efektownego rozmycia tła. Za ustawianie ostrości odpowiada bardzo szybki i cichy silnik falowy - SWM. Układ optyczny oraz elektronika zostały zamknięte w wytrzymałej obudowie.
Nikkor AF-S 20 mm f/1.8G ED to bardzo jasny obiektyw szerokokątny i stałoogniskowy formatu FX o ogniskowej 20mm. Jest doskonałą propozycją dla miłośników kreatywnej fotografii. Nadaje się do fotografowania wnętrz, krajobrazów czy też scen ulicznych.
Profesjonalny teleobiektyw 200 mm z przesłoną f/2.0 do użytku z aparatami Nikon w formacie FX. Posiada system redukcji drgań drugiej generacji, nanokrystaliczną powłokę przeciwodblaskową a także cichy i precyzyjny autofocus. Jego trzy soczewki ze szkła ED i jedna soczewka ze szkła Super ED zapewniają skuteczną korekcję aberracji obiektywu. Korpus jest odporny na niesprzyjające warunki pogodowe.
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw Nikkor. Szerokokątna ogniskowa 24mm i światło f/1,8 czynią z niego typowo reporterskie narzędzie. Obiektyw sprawdzi się też doskonale w fotografii architektury i krajobrazu. W lustrzankach Nikon formatu DX ogniskowa 24mm będzie idealna do fotografii ulicznej lub reportażu. Dzięki solidnej i jednocześnie lekkiej budowie jest to instrument, który możesz zabrać wszędzie. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować zdjęcia z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw Nikkor daje dużą elastyczność podczas pracy umożliwiając wykonywanie portretów czy krajobrazów. Wyjątkowa plastykę obrazu zapewnia światłosiła f/1.4, umożliwiająca uzyskanie wysokiej jakości fotografii. Minimalna odległość ostrzenia wynosząca 28 cm zwiększa wszechstronność zastosowań obiektywu.
Szerokokątny obiektyw formatu FX, idealny do wykonywania zdjęć w ciasnych wnętrzach, pogrążonych w półmroku, a także zdjęć panoramicznych czy pejzaży miejskich. Obiektyw dysponuje ogniskową 28 mm i dużym otworem względnym f/1.8.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.