Liczba produktów: 7
Sortowanie:
8.9/10 (58 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
100 mm f/2.8 L EF Macro IS USM to obiektyw makro należący do profesjonalnej klasy L (Luxury). Odwzorowanie 1:1 oraz zmienna korekcja optyczna i ogniskowa 100 mm sprawiają, że idealnie sprawdzi się zarówno w makrofotografii jak i portrecie czy zdjęciach detali. Wbudowana stabilizacja obrazu przyda się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania co jeszcze bardziej zwiększa jego uniwersalność.
Wyprzedany
5 140
5 419 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw klasy 24-70 mm to prawdziwy klasyk w fotografii nadający się do wielu popularnych zastosowań, na przykład fotografii krajobrazowej i portretowej. Produkt należy do linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 7 soczewek specjalnych, są to elementy o niskiej dyspersji, asferyczne i asferyczne o niskiej dyspersji. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze dla pełnego zakresu ogniskowych. Obiektyw może być używany zarówno z aparatami wyposażonymi w matrycę formatu 35 mm jak i APS-C.
9.5/10 (17 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw z zoomem o krotności 4.3, który pozwoli na użycie w wielu sytuacjach, np. w fotografii przyrody i sportu, a także na wycieczkach. Wydajny system stabilizacji drgań umożliwia fotografowanie przy słabym świetle, natomiast szybki i celny autofokus zadba o ustawienie ostrości w odpowiednim miejscu. Nowością w obiektywie tego typu jest monochromatyczny ekran informujący o ustawieniach obiektywu.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: jest
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 24-105 mm f/4 DG OS HSM Nikon należy do linii premium Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu. Oferuje zakres ogniskowych, który świetnie sprawdzi się w fotoreportażu czy w podróży. Wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik autofokusa HSM.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Teleobiektyw o zmiennej ogniskowej należący do profesjonalnej klasy L. Doskonały jako poręczny teleobiektyw dla fotoreporterów oczekujących jakości przy niewielkich gabarytach i wadze. Czterostopniowa stabilizacja obrazu pozwala na znaczne wydłużenie czasu naświetlania bez obawy poruszenia.
8.9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Sigma 105 mm f/2.8 DG OS EX HSM Macro to udoskonalona wersja uznanego makroobiektywu, która tym razem została wzbogacona o optyczną stabilizację obrazu OS o skuteczności 4 EV. Model ten wykorzystuje wewnętrzne ogniskowanie, co zdecydowanie ułatwia wykonywanie makro zdjęć i używanie filtrów optycznych. Obiektyw ten oferuje silnik AF HSM i zaawansowaną konstrukcję optyczną.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Jasny teleobiektyw o szerokim zakresie ogniskowych, który spełni oczekiwania wszystkich wymagających profesjonalistów. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 24 elementów w 22 grupach i aż 10 soczewek o niskiej dyspersji umożliwia uzyskanie takiej samej jakości obrazu w całym zakresie ogniskowych. Obiektyw wykorzystuje system inteligentnej stabilizacji obrazu OS, który zapewnia wydłużenie czasu naświetlania o 4-stopnie przysłony. Błyskawiczny AF oparty o ultradźwiękowy silnik HSM z zaktualizowanym algorytmem rejestruje każdy ruch.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.