Obiektywy do filmowania: do Sony
- Ogniskowa [mm]: 75
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
- Ogniskowa [mm]: 75
Anamorficzny obiektyw filmowy o ogniskowej 75 mm i jasności T2.9, który może obsłużyć jakość wideo 8K. Współczynnik kompresji wynosi 1,6x. Posiada bezstopniowy pierścień przysłoni, który tak samo jako pierścień ostrości jest przystosowany do pracy z systemami follow focus.
- Ogniskowa [mm]: 35
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
- Ogniskowa [mm]: 35
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
- Ogniskowa [mm]: 18-110
Obiektyw filmowy do zastosowań profesjonalnych. Został zaprojektowany z myślą o aparatach APS-C z mocowaniem Sony E. Szeroki zakres ogniskowych i stała wartość przysłony sprawiają, że jest on niezwykle uniwersalnym urządzeniem. Wykorzystanie najwyższej jakości optyki (G Lens) sprawiło, że obiektyw 18-110 mm f/4.0 E PZ G OSS może być użyty do nagrywania filmów w rozdzielczości 4K. System kompensacji drgań pozwala na nagrywanie stabilnych filmów z ręki.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
28-135 f/4 FE PZ G OSS to doskonała konstrukcja stworzona z myślą o profesjonalnym filmowaniu i fotografowaniu. Dzięki zastosowaniu cichego silnika SSM oraz stałej jasności docenią go wszyscy profesjonaliści.
- Ogniskowa [mm]: 16-35
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny SELC1635G pozwala w całości ukazać własną wizję. Finezyjna konstrukcja optyczna i najlepsze technologie gwarantują niezawodność i wysoki standard w pełnoklatkowych produkcjach filmowych, dokumentalnych i innych.
- Ogniskowa [mm]: 100 mm
Obiektyw filmowy makro o 2-krotnym powiększeniu i konstrukcji APO. Zapewnia minimalną odległość ostrzenia 8 cm, 13-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną. Pokrywa pełnoklatkowe sensory. Zgodność z 0,8 MOD umożliwia wykorzystanie go wraz z różnymi systemami follow focus.
- Ogniskowa [mm]: 25-100
Laowa OOOM 25-100 mm T2.9T Cine to pierwszy profesjonalny obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony dla profesjonalnych filmowców od tego producenta. Konstruktorzy starali znaleźć kompromis pomiędzy stylem vintage a nowoczesnością i wysoką jakością obrazu, który zachwyca ostrością i naturalnym odzwierciedleniem kolorów. Film nie jest przekontrastowany, ale nie jest też zbyt płaski. Szeroki zakres ogniskowych 25-100 mm zapewnia uniwersalność pracy i pozwala tworzyć zróżnicowane kadry.
- Ogniskowa [mm]: 65 mm
Obiektyw filmowy makro o 2-krotnym powiększeniu i konstrukcji APO. Zapewnia minimalną odległość ostrzenia 8 cm, 13-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną. Pokrywa pełnoklatkowe sensory. Zgodność z 0,8 MOD umożliwia wykorzystanie go wraz z różnymi systemami follow focus.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.