Obiektywy do filmowania: do Canon
- Ogniskowa [mm]: 85
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 136mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang XEEN Cine 85 mm T1.5 FF PL
- Ogniskowa [mm]: 35
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 35 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 50
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 50 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 85 mm
Zaawansowany obiektyw filmowy z protokołem i/Technology o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 85 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 24, 35 i 75
Zestaw obejmujący 3 obiektywy z linii Samyang V-AF, adapter MF i twardą walizkę typu hardcase. Obiektywy filmowe z linii Cine AF wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Obsługują rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
- Ogniskowa [mm]: 75
Anamorficzny obiektyw filmowy o ogniskowej 75 mm i jasności T2.9, który może obsłużyć jakość wideo 8K. Współczynnik kompresji wynosi 1,6x. Posiada bezstopniowy pierścień przysłoni, który tak samo jako pierścień ostrości jest przystosowany do pracy z systemami follow focus.
- Ogniskowa [mm]: 24 mm, 35 mm, 50 mm
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
- Ogniskowa [mm]: 28-85
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
- Ogniskowa [mm]: 35
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
- Ogniskowa [mm]: 55
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
- Ogniskowa [mm]: 24, 35, 55
Zestaw 3 obiektywów do matryc APS-C/S35 i ogniskowych 24 mm, 35 mm i 55 mm. Mają światłosiłę T1.2 i gwint filtra 67 mm. Udało się w nich skutecznie zminimalizować efekt oddychania. Wyróżniają się mocną budową ze stopu aluminium i kompaktową konstrukcją oraz niską wagą.
- Ogniskowa [mm]: 50 - 135
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K. Obiektyw wyposażony jest w mocowanie Canon EF.
- Ogniskowa [mm]: 50 - 135
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica [mm]: 112
- Do matryc: APS-C
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania. Oferuje światłosiłę T2.9, 7-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną, zapewniającą doskonałą jakość obrazu. Kąt widzenia wynoszący 122 stopnie umożliwia realizacje rozległych ujęć krajobrazowych lub architektury i wnętrz w ciasnych pomieszczeniach.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
- Ogniskowa [mm]: 25-100
Laowa OOOM 25-100 mm T2.9T Cine to pierwszy profesjonalny obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony dla profesjonalnych filmowców od tego producenta. Konstruktorzy starali znaleźć kompromis pomiędzy stylem vintage a nowoczesnością i wysoką jakością obrazu, który zachwyca ostrością i naturalnym odzwierciedleniem kolorów. Film nie jest przekontrastowany, ale nie jest też zbyt płaski. Szeroki zakres ogniskowych 25-100 mm zapewnia uniwersalność pracy i pozwala tworzyć zróżnicowane kadry.
- Ogniskowa [mm]: 75-180
Obiektyw Venus Optics Laowa 75-180 mm FF T2.9 Ranger do Arri PL Canon EF zapewnia uniwersalny zakres zoomu i stałą jasność. Jest wolny od efektu oddychania i dzięki parafokalności umożliwia łatwe pracowanie z ostrością. Jego lekka konstrukcja i wiele profesjonalnych rozwiązań ułatwiają pracę na planie zdjęciowym.
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania. Obsługuje matryce Super35 i zapewnia kąt widzenia wynoszący 113 stopni z czujnikami APS-C. Jego pierścienie ostrości i ogniskowania pozwalają na korzystanie z systemów Follow Focus.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 CINE do Sony E to makroobiektyw o niecodziennej budowie do filmowania, z pierścieniami do Follow Focus. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 CINE pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.