Obiektywy do filmowania
- Ogniskowa [mm]: 135
Wysokiej jakości teleobiektyw kinematograficzny zaprojektowany z myślą o kamerach z matrycą o rozmiarze 35 mm oraz APS-H i APS-C. Duży otwór względny wraz zaokrąglonymi listkami przysłony pozwala na uzyskanie artystycznego efektu bokeh. Soczewki zostały pokryte powłokami X-Coating minimalizującymi powstawanie odblasków. Pierścień ustawiania ostrości działa z należytym oporem umożliwiając tym samym płynną regulację i osiągnięcie znanego z filmów efektu przejścia od pierwszego planu do tła.
- Ogniskowa [mm]: 14
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang XEEN Cine 14 mm T3.1 FF Sony E
- Ogniskowa [mm]: 20 mm
Wysokiej jakości szerokokątny obiektyw kinematograficzny zaprojektowany z myślą o kamerach z matrycą o rozmiarze 35 mm oraz APS-H i APS-C. Duży otwór względny wraz zaokrąglonymi listkami przysłony pozwala na uzyskanie artystycznego efektu bokeh. Pierścień ustawiania ostrości działa z należytym oporem umożliwiając tym samym płynną regulację i osiągnięcie znanego z filmów efektu przejścia od pierwszego planu do tła.
- Ogniskowa [mm]: 24
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W aparatach z matrycą Micro 4/3 ogniskowa 24mm da odpowiednik standardowego 50mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 35
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 35 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 50
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3 . Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50mm w aparatach z matrycą Micro 4/3 da odpowiednik 100mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 85
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 136mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang XEEN Cine 85 mm T1.5 FF PL
- Ogniskowa [mm]: 35
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 35 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 35
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 35 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 50
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 50 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 50
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 50 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 85 mm
Zaawansowany obiektyw filmowy z protokołem i/Technology o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 85 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 85
Zaawansowany obiektyw filmowy z protokołem i/Technology o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 85 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 24, 35 i 75
Zestaw obejmujący 3 obiektywy z linii Samyang V-AF, adapter MF i twardą walizkę typu hardcase. Obiektywy filmowe z linii Cine AF wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Obsługują rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
- Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
- Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
- Ogniskowa [mm]: 24
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw spełniający wysokie standardy jakości filmowej, które może działać jako soczewka 26,3 mm, rozszerzając pole widzenia nawet o 33%. To pozwala na uzyskanie ujęcia o unikalnych cechach anamorficznych. Obiektyw pozwala na uzyskanie ultra szerokiego kadru filmowego (2,4:1).
- Ogniskowa [mm]: 75
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Anamorficzny obiektyw zapewniający format 2.4:1. Oferuje aluminiową obudowę, jasność f/1.8 i 10-listkową przysłonę. Dzięki niemu uzyskasz zdumiewające, kinowe efekty.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.