Liczba produktów: 11
Sortowanie:
9.3/10 (15 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom o stałej jasności f/2.8. Wyróżnia się niewielkimi gabarytami i wagą, znacznie mniejszą niż obiektywy konstruowane pod matryce pełnoklatkowe. Kąt widzenia odpowiada ogniskowym 80-300 w aparatach pełnoklatkowych. Dołączona do zestawu wysuwana osłona przeciwsłoneczna chroni przed flarami i odbiciami. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO model ten odporny jest na kurz, mróz oraz zachlapania.
CaptureOne 40% taniej
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Wyjątkowo kompaktowy teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych. Jego konstrukcja jest kompatybilna z aparatami posiadającymi mocowanie Micro 4/3. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które potrzebują ekstremalnie dużego przybliżenia odległych obiektów a przy tym mają dobre warunki oświetleniowe. Mimo swojej bardzo dużej ogniskowej obiektyw waży zaledwie 425 gram przez co idealnie pasuje do kompaktowych rozmiarów aparatów OM-D i PEN. Cicha praca AF umożliwia filmowanie bez zbędnych szumów.
CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: Micro 4/3
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
CaptureOne 40% taniej
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 999
5 394 zł
Do koszyka
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Fujinon XC 50-230 mm f/4.5-6.7 OIS II to teleobiektyw zmiennoogniskowy adresowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Jest idealnym przedłużeniem podstawowego obiektywu, łącząc duży zakres ogniskowych z atrakcyjną ceną. Sprawdzi się w fotografii przyrody, portrecie czy reportażu w dobrym oświetleniu. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 749
Do koszyka
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Fujinon XC 50-230 mm f/4.5-6.7 OIS II to teleobiektyw zmiennoogniskowy adresowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Jest idealnym przedłużeniem podstawowego obiektywu, łącząc duży zakres ogniskowych z atrakcyjną ceną. Sprawdzi się w fotografii przyrody, portrecie czy reportażu w dobrym oświetleniu. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 749
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
M.Zuiko Digital ED 150-400mm F4.5 TC1.25x IS PRO oferuje praktyczny zakres ogniskowych, który umożliwia swobodne uprawianie fotografii przyrodniczej czy sportowej. W połączeniu ze znakomitą, niezwykle wydajną stabilizacją obrazu tworzy narzędzie niezbędne każdemu entuzjaście podglądania natury czy ukazywania emocji w trakcie rywalizacji sportowej. Dzięki zastosowaniu formatu Micro 4/3 i telekonwertera uzyskuje się maksymalne przybliżenia odpowiadające ogniskowej aż 2000 mm. 
8.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 099
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zgodny ze standardem Mikro Cztery Trzecie, przedstawiciel nowej marki premium X, obiektyw zapewniający doskonałą jakość obrazu. Zastosowany w obiektywie wewnętrzny, wielosiłownikowy, pływający system ustawiania ostrości, sterujący poprzez indywidualne napędy niezależnie trzema grupami soczewek, umożliwił ograniczenie zarówno rozmiarów, jak i masy urządzenia. Kolor: srebrny.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 999
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS to bardzo uniwersalny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży zakres ogniskowych oraz ogniskowanie od 90 cm sprawia, ze doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii sportowej, przyrodniczej a nawet portrecie. Po podłączeniu do aparatu o matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej aż 450 mm.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.