Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 135 mm F/2.8 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 105 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej, ulicznej czy produktowej. Obiektyw może współpracować z dedykowanym konwerterem 1,7x (znajdujący się w zestawie), który pozwala na uzyskanie ogniskowej równej 230 mm (co odpowiada ogniskowej 178 mm dla matrycy pełnoklatkowej) z przysłonami f/4,8-f/55.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw szerokokątny do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 71 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Superteleobiektyw 800 mm o stosunkowo lekkiej konstrukcji, która pozwala na fotografowanie i filmowanie nim z ręki. Obiektyw oferuje znakomitą jakość optyczną znaną z serii S. Posiada powłokę nano-krystaliczną, soczewkę Fresnela FP i szkła ED oraz SR firmy Nikon. Jest kompatybilny z telekonwerterami Nikon Z.
Obiektyw Sony FE 300 mm f/2.8 GM OSS to ultralekki teleobiektyw o ogniskowej 300 mm i imponującej przysłonie f/2.8, ważący jedynie 1470 gramów. Dzięki zaawansowanym technologiom i konstrukcji optycznej obiektyw oferuje niesamowitą jakość obrazu, zapewniając ostrość i kontrast nawet na obrzeżach kadru. Daje także możliwość osiągnięcia efektu pięknego rozmycia tła, wyodrębniając główny obiekt z tła. Charakteryzuje się szybkim i precyzyjnym autofokusem, idealnym do rejestrowania dynamicznych momentów. Ma również odporność na warunki atmosferyczne, co sprawia, że jest niezawodny podczas fotografowania na zewnątrz.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 400 mm f/2.8 GM OSS to najwyższej klasy obiektyw serii G Master dedykowany dla miłośników fotografii sportowej i dzikiej przyrody. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz soczewki fluorytowe czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie fotografii i filmów z pięknie rozmytym tłem i wspaniałym efektem bokeh. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S, pierwszy superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z, należy do serii S obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się najlepszymi parametrami optycznymi. Dzięki pięknemu efektowi bokeh i wysokiej rozdzielczości obiektyw NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S pozwala na wykonywanie realistycznych i wyjątkowych zdjęć.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Szybki autofokus, zachwycająca rozdzielczość i wspaniały bokeh połączone w doskonale wyważonym, mobilnym teleobiektywie. Oryginalne soczewki Sony XA i silnik liniowy XD (Extreme Dynamic) zapewniają perfekcyjną jakość uzyskiwanego obrazu. Niezwykła wydajność optyczna i mechaniczna dopełniają obraz doskonałego narzędzia do fotografii sportowej czy dzikiej przyrody.
Superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4 z wbudowanym telekonwerterem, który przemienia go w obiektyw 840 mm f/5.6. Oferuje stabilizację obrazu o skuteczności 5,5 stopnia, powłokę przeciwodblaskową Meso Amorphous i optymalnie wyważoną konstrukcję, zapewniającą wygodne fotografowanie i filmowanie.
Jeden z najlżejszych teleobiektywów o ogniskowej 400 mm i tak dużej jasności. Posiada podwójnie zasilany silnik AF i możliwość łatwego ręcznego dostrajania ostrości. Należy do uznanej linii premium L, która gwarantuje zdumiewającą jakość optyczną i ogromną odporność konstrukcji. Teleobiektyw jest zgodny z telekonwerterami RF 1.4x i RF 2x (sprzedawane oddzielnie).
CaptureOne 40% taniej
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 560 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 800 mm.
Teleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4, który zachowuje przy tym stosunkowo kompaktowe rozmiary. Oferuje 5,5-stopniową stabilizację obrazu, podwójnie zasilany mechanizm AF i powłoki ASC oraz Super Spectra. Jego optyka obejmuje szkło fluorytowe i Super UD. Obiektyw jest kompatybilny z telekonwerterami (sprzedawanymi oddzielnie).
CaptureOne 40% taniej
Super teleobiektyw o ogniskowej 800 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę obiektywu konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,1 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Super teleobiektyw o ogniskowej 1200 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę instrumentu optycznego konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,34 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.