Obiektywy do bezlusterkowców: tele i supertele (Sigma, Voigtlander, 7Artisans)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny obiektyw z maksymalną skalą powiększenia wynoszącą 1:2 i zaawansowaną konstrukcją optyczną. Został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw dla portrecistów, którym zapewnia zdumiewającą światło siłę f/0.95 i ogniskową 50 mm. Dodatkowo posiada 13-listkową przysłonę, która zapewnia naturalnie i subtelnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Nikon Z. Dzięki 9-listkowej przysłonę zapewnia subtelny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Manualny obiektyw do makrofotografii o ogniskowej zapewniającej krótkie tele. Oferuje skalę odwzorowania 1:1 i minimalny dystans ostrzenia 17,5 cm. Na obudowie znajdują się skala odległości ogniskowania i głębi ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh. Do aparatów pełnoklatkowych i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Krótki teleobiektyw o apochromatycznej konstrukcji, gwarantującą bardzo skuteczną redukcję osiowej aberracji chromatycznej. Ponadto oferuje jasność f/2.8 i wykorzystuje szkło o nienormalnej częściowej dyspersji dla 5 z 7 elementów. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny efekt bokeh.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Heliar Classic to jasny teleobiektyw doskonale nadający się do fotografii portretowej, zarówno ciasnych kadrów, jak i zdjęć całej sylwetki wykonywanych z większej odległości. Wysoka jasność pozwala uzyskać płytką głębię ostrości dobrze izolującą fotografowaną sylwetkę od tła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 42.5 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 42.5 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 85 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 60 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 60 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 120 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nokton 75 mm f/1,5 łączy doskonałą jakość optyczną i zaawansowaną, klasyczną konstrukcję.Należy do znakomitej linii obiektywów Vintage Line, które dedykowane są do aparatów dalmierzowych. Jego wygląd nawiązuje do klasycznych aparatów. Jednocześnie korzysta z najnowocześniejszych technologii.
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nokton 75 mm f/1,5 łączy doskonałą jakość optyczną i zaawansowaną, klasyczną konstrukcję.Należy do znakomitej linii obiektywów Vintage Line, które dedykowane są do aparatów dalmierzowych. Jego wygląd nawiązuje do klasycznych aparatów. Jednocześnie korzysta z najnowocześniejszych technologii.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.