Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje w przybliżeniu standardowy dla formatu małoobrazkowego kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 50 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Canon z bagnetem EF-M.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Jasny obiektyw z ergonomicznym pierścieniem ostrości, cechujący się lekką i kompaktową konstrukcją. Posiada wytrzymały, całkowicie metalowy tubus. 9-listkowa przysłona i jasność f/1.4 zapewniają plastyczny efekt bokeh. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania dzięki pierścieniowi przysłony działającemu bez kliku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: APS-C
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3.
Promocja
Obiektyw Canon EF-M 22 mm f/2 STM
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Wyjątkowo lekki i płaski obiektyw, który zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Silnik krokowy STM AF sprawia, że można go z powodzeniem wykorzystywać także podczas filmowania. Światłosiła f/2 pozwala na wykonywanie ostrych zdjęć z ręki nawet przy małej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw stereoskopowy łączący w sobie 2 konstrukcje typu rybie oko, które dają kąt widzenia 144°. Rozstaw źrenic wynoszący 60 mm zapewnia realistyczne obrazy i dostęp do materiałów 3D VR. Pojedynczy, połączony pierścień ułatwia obsługę obiektywu a silnik AF STM gwarantuje ciche, szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości. Tylny uchwyt filtrów wkręcanych lub żelatynowych poszerza możliwości twórcze.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw do tworzenia ujęć 3D z aparatami z matrycą APS-C. Oferuje system AF z silnikiem, pole widzenia 63°, minimalną odległość ogniskowania 15 cm, 2 elementy UD i powłokę Super Spectra.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.