Liczba produktów: 130
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, którego długość wynosi zaledwie 18 mm a waga to tylko 56 g. Jednocześnie pokrywa matryce pełnoklatkowe, stwarzają ultra mobilny zestaw foto-wideo. Minimalny dystans ostrzenia wynosi 25 cm a za świetną jakość obrazu odpowiada 5 elementów w 5 grupach i 1 soczewka UED.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji,  podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji,  podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji,  podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw filmowy zapewniający szeroki kąt widzenia i jasność T2.9. Oferuje 7-listkową przysłonę, minimalny dystans ostrzenia 18 cm, standaryzowane pierścienie ostrości i przysłony 0,8 MOD, co zdecydowanie ułatwia filmowanie. Został wykonany z solidnego stopu aluminium. Dostarczany w zestawie z wytrzymałą walizką i pierścieniem 114 mm umożliwiającym stosowanie matte box (matte box sprzedawany jest oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on 2 wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: APS-C
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
2 499
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 599
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.