Liczba produktów: 83
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 24 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.8, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 162 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna ogniskowa zamknięta w małej obudowie. Model ten oferuje jasność f/1.8 i z aparatami z matrycami APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający standardowej ogniskowej dla formatu małoobrazkowego. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w czasie filmowania. Uszczelniona obudowa pozwala na użytkowanie tego obiektywu także w wymagającym środowisku.
8.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Sonnar T FE 35mm f/2,8 ZA to obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 35 mm sprawdza się w różnorodnym zastosowaniu od fotografii krajobrazowej po reporterską, ślubną aż do portretu. Duży otwór przysłony (jasność) pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania dodatkowych źródeł światła. Lekka i poręczna konstrukcja w połączeniu z bezlusterkowymi aparatami Sony doskonale sprawdzi się jako zestaw, który możesz mieć zawsze przy sobie.
9.8/10 (18 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 43
  • Do matryc: APS-C
Wyjątkowo lekki i płaski obiektyw, który zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Silnik krokowy STM AF sprawia, że można go z powodzeniem wykorzystywać także podczas filmowania. Światłosiła f/2 pozwala na wykonywanie ostrych zdjęć z ręki nawet przy małej ilości światła.
Wyprzedany
1 044
1 119 zł
Wyprzedany Aktualnie niedostępny
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw stereoskopowy łączący w sobie 2 konstrukcje typu rybie oko, które dają kąt widzenia 144°. Rozstaw źrenic wynoszący 60 mm zapewnia realistyczne obrazy i dostęp do materiałów 3D VR. Pojedynczy, połączony pierścień ułatwia obsługę obiektywu a silnik AF STM gwarantuje ciche, szybkie i precyzyjne ustawianie ostrości. Tylny uchwyt filtrów wkręcanych lub żelatynowych poszerza możliwości twórcze.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw do tworzenia ujęć 3D z aparatami z matrycą APS-C. Oferuje system AF z silnikiem, pole widzenia 63°, minimalną odległość ogniskowania 15 cm, 2 elementy UD i powłokę Super Spectra.
Przedsprzedaż Sprawdź kiedy będzie
2 529
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
Leica DG Summilux 12 mm f/1.4 ASPH to szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem do wszelkiego typu zdjęć gdzie jest mało światła a także wszedzie tam, gdzie chcemy usyskać małą głębię ostrości. Docenią go głównie fotografowie ślubni, dokumentalni, reporterzy czy osoby zajmujące się fotografią krajobrazową i astrofotografią. W połączeniu z uszczelnianą obudową sprawdzi się tam gdzie są zarówno niekorzystne warunki oświetleniowe jak i atmosferyczne.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 899
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
Wyjątkowo lekki, kompaktowy i płaski obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki niewielkim rozmiarom i dużej jasności f2,5 doskonale sprawdzi się w codziennym fotografowania oraz w tzw. fotografii ulicznej. Dzięki soczewkom asferycznym oraz powłokom pozwala na uzyskanie ostrego obrazu o wiernych barwach.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 299
Do koszyka
8.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw LUMIX G FISHEYE 8 mm / F3,5 typu rybie oko, pozwala na wykonywanie ekstremalnie szerokokątnych ujęć. Soczewka typu ED daje obraz o doskonałej jakości. Kąt widzenia po przekątnej wynoszący 180 stopni sprawia, że otrzymane obrazy mają charakterystyczną perspektywę i unikalny efekt deformacji.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, którego długość wynosi zaledwie 18 mm a waga to tylko 56 g. Jednocześnie pokrywa matryce pełnoklatkowe, stwarzają ultra mobilny zestaw foto-wideo. Minimalny dystans ostrzenia wynosi 25 cm a za świetną jakość obrazu odpowiada 5 elementów w 5 grupach i 1 soczewka UED.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sigma A 15 mm f/1.4 DG DN diagonal fisheye L-mount to obiektyw typu rybie oko należący do linii premium Art, który wyróżnia się znakomitą jakością obrazu zarówno w centrum, jak i na obrzeżach kadru. I to przy maksymalnie otwartej przysłonie f/1.4. 21 elementów rozmieszczonych w 15 grupach zawiera także 4 soczewki FLD, 3 soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i 2 soczewki asferyczne. Silnik liniowy HLA sprawia, że to świetny obiektyw do filmowania, a specjalne rozwiązania do astrofotografii umożliwiają wykorzystanie tego modelu w profesjonalnym obrazowaniu nocnego nieba.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
4 490
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
1-2 dni
3 990
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności f/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł  FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.