Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Nikon, TTartisan, Sony, Tokina, Samyang)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw manualny do bezlusterkowców Canon M. Szerokokątna ogniskowa 21mm i otwór przesłony F/1.4 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. Instrument świetnie sprawdza się nawet w słabym świetle i daje piękne rozmycie obszarów leżących poza płaszczyzną ostrości. Dodatkowo sprzyja temu precyzyjna, niemal kołowa przesłona zbudowana z 9 listków. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową jakością.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: Micro 4/3
Ultra szerokokątny obiektyw typu Fish-eye o ogniskowej 7.5 mm oraz dużej jasności 3.5. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Samyang 8mm 1:2.8 UMC Fish-eye to drugiej generacji najmniejszy i najjaśniejszy obiektyw typu rybie-oko, zaprojektowany specjalnie do współpracy z aparatami kompaktowymi z matrycą APS-C. Idealnie łączy w sobie wysoką jakość optyczną (w tym modelu są 2 soczewki asferyczne), dużą światłosiłę oraz wyjątkowo kompaktowe wymiary. Model z mocowaniem do aparatów Sony z serii NEX.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw typu fish-eye o ogniskowej 8mm i maksymalnej jasności równej T/3.1. Został on specjalnie zmodyfikowany w celu jak najlepszego dostosowania do filmowania aparatami cyfrowymi. Pokrętło przysłony oraz ostrości wyposażone zostało w specjalne zębatki współpracujące z systemem follow-focus, a ich praca jest płynna oraz cicha.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Samyang AF 12 mm f/2 Fuji X
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję.
Promocja
Obiektyw Samyang AF 12 mm f/2 Sony E
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Szerokie pole widzenia, duża maksymalna przysłona oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że idealnie sprawdzi się w fotografii architektury, krajobrazu oraz astrofotografii. Samyang 14 mm f/2.8 to nie tylko wysokiej jakości technologie, to także atrakcyjny design.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zestaw obejmujący 2 obiektywy stałoogniskowe Samyang 45 mm f/1.8 AF i Samyang AF 18 mm f/2.8 do aparatów Sony. Oferują zaawansowane konstrukcje optyczne ze elementami specjalnymi i wydajne, ciche oraz precyzyjne silniki AF.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja uznanego obiektywu Samyang, w którym udoskonalono sterowanie i silnik AF. Obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania. Zastosowano w nim 2 elementy asferyczne, 2 HR, przełącznik blokady ostrości i konfigurowalny przełącznik.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: APS-C
Samyang MF 14mm f/2.8 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego superszerokokątengo obiektywu. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym potrzebny jest szeroki kąt widzenia, czyli m.in. fotografom przyrody, krajobrazu, architektury, astrofotografii, czy też do wszelkich produkcji filmowych. Samyang wyposażył ten obiektyw w nowe funkcje "Focus Lock" - czyli blokowanie ostrości, oraz "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 14 elementów, które rozmieszczone są w 10 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: APS-C
Samyang MF 14mm f/2.8 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego superszerokokątengo obiektywu. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym potrzebny jest szeroki kąt widzenia, czyli m.in. fotografom przyrody, krajobrazu, architektury, astrofotografii, czy też do wszelkich produkcji filmowych. Samyang wyposażył ten obiektyw w nowe funkcje "Focus Lock" - czyli blokowanie ostrości, oraz "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 14 elementów, które rozmieszczone są w 10 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: Micro 4/3
Samyang MF 14mm f/2.8 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego superszerokokątengo obiektywu. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym potrzebny jest szeroki kąt widzenia, czyli m.in. fotografom przyrody, krajobrazu, architektury, astrofotografii, czy też do wszelkich produkcji filmowych. Samyang wyposażył ten obiektyw w nowe funkcje "Focus Lock" - czyli blokowanie ostrości, oraz "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 14 elementów, które rozmieszczone są w 10 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unikatowy obiektyw o modułowej konstrukcji z 3 różnymi ogniskowymi - 21 mm, 28 mm i 32 mm. Jako pierwsza na świecie tego typu konstrukcja oferuje silnik AF. Niezależnie od wybranego modułu oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną, 7-listkową przysłonę czy krótki minimalny dystans ostrzenia.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Sony E 16 mm f/2.8 Pancake to wyjątkowo kompaktowy obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów z matrycą APS-C. Jego konstrukcja idealnie wpisuje się w kompaktowość bezlusterkowych rozwiązań Sony. Obiektywy tego typu są ulubionym rozwiązaniem fotografów ulicznych. Kompaktowe rozmiary obiektywu sprawiają, że możesz mieć aparat przy sobie wszędzie gdzie tylko potrzebujesz.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Sony E 20 mm f/2.8 jest wyjątkowo płaskim i lekkim obiektywem szerokokątnym dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Został skonstruowany z myślą o jak największej mobilności tworząc wraz z aparatem zestaw, który można mieć zawsze przy sobie. Wyjątkowo niska waga (tylko 69 gram) sprawia, że idealnie sprawdzi się podczas całodziennych wypraw z aparatem. W połączeniu z szerokim kątem widzenia jest idealnym obiektywem do fotografii ulicznej, wakacyjnej czy krajobrazowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Promocja
Obiektyw Sony FE 16-25 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw dedykowany do fotografii reportażowej, należący do prestiżowej linii G Master. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz 5 soczewek specjalnych czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie wysokiej jakości zdjęć reportażowych. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 28 mm f/2.0 to szerokokątny obiektyw stałoogniskowy o wysokiej jasności. Jest doskonałym uzupełnieniem podstawowego obiektywu zmiennoogniskowego. Duży otwór przysłony pozwala na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania wysokiej czułości ISO. Dziewięciolistkowa przysłona daje bardzo przyjemny w odbiorze efekt bokeh (rozmycie tła). Niewielkie wymiary oraz waga sprawiają, że jest to doskonały wybór dla miłośników tzw. fotografii ulicznej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.