Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Sigma, Venus Optics)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Laowa 6mm f/2 Zero-D MFT to ultraszeroki obiektyw Micro 4/3, zniewalający do aparatów M4/3, gimbali, handheldów, dronów FPV itp. Obiektyw o wadze 188g ze standardowym gwintem 58mm do wkręcania filtrów sprawia, że może być obiektywem w zestawie podróżnym z mniejszym obciążeniem. Szeroki kąt widzenia 121,9° pozwala z łatwością uchwycić każde otoczenie. Duży otwór przysłony f/2 zwiększa elastyczność obiektywu do fotografowania w słabych warunkach oświetleniowych. Funkcja Zero-D sprawia, że obiektyw ten może być wykorzystywany do fotografowania krajobrazów, budynków i projektów wnętrz.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.