Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe zoom (Samyang, Voigtlander, Tokina, Sony)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 24-70 mm F2.8 GM II to obiektyw o szerokiej rozpiętości ogniskowych. Przysłona o wartości F2.8 gwarantuje jasne zdjęcia nawet w słabych warunkach oświetleniowych oraz pożądany efekt bokeh. Obiektyw wyposażony został w cztery zaawansowane konstrukcyjnie silniki liniowe XD umożliwiające szybką i płynną zmianę ostrości. Przemyślana i solidna konstrukcja sprawiają, że obiektyw sprawdzi się doskonale także w ekstremalnych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw Sony FE 24-70 mm f/2.8 GM to idealna odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Ten standardowy zoom z serii G Master łączy dużą jasność f/2,8 z doskonałą rozdzielczością, ciekawym efektem bokeh oraz solidnością i szczelnością potrzebną w pracy zawodowego fotografa. Uniwersalny zakres ogniskowych 24-70 mm sprawdzi się zarówno w pracy reporter, fotografa przyrody czy fotografa ślubnego.
+1 rok gwarancji za darmo
Studencki Cashback 900 zł
Cashback 900 zł
Black Friday
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy do matryc pełnoklatkowych. Posiada cicho działający, precyzyjny i szybki silnik liniowy AF, który pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 30 cm umożliwia tworzenie ciekawych zbliżeń. Uszczelniona konstrukcja zagwarantuje wydajną i bezproblemową pracę w każdych warunkach. Obiektyw w wersji OEM oznacza, że pochodzi on z zestawu aparatu z obiektywem i jest sprzedawany osobno.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
E 16-70 mm f/4.0 ZA OSS to niewielki i lekki obiektyw dedykowany do aparatów z matrycą formatu APS-C. Uniwersalny zakres ogniskowych 16-70 mm odpowiada ogniskowym 24-105 mm w fotografii małoobrazkowej. Jest doskonałym rozwiązaniem jako wysokiej jakości podstawowy i główny obiektyw zmiennoogniskowy. Stała jasność oraz wbudowana stabilizacja doskonale sprawdzą się również podczas filmowania nie zmieniając parametrów ekspozycji przy zmianie ogniskowej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS to obiektyw skonstuowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych systemu Sony. Uniwersalny zakres ogniskowych w połączeniu z lekką i niewielką konstrukcją czyni z niego idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw. Dlatego często aparaty pełnoklatkowe sprzedawane są w zestawach z tym obiketywem. Wbudowana stabilizacja sprawia, że doskonale sprawdzi się nie tylko podczas zdjęć ale również filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS to obiektyw skonstuowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych systemu Sony. Uniwersalny zakres ogniskowych w połączeniu z lekką i niewielką konstrukcją czyni z niego idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw. Dlatego często aparaty pełnoklatkowe sprzedawane są w zestawach z tym obiketywem. Wbudowana stabilizacja sprawia, że doskonale sprawdzi się nie tylko podczas zdjęć ale również filmowania. Brak oryginalnego opakowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.