Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra wszechstronny obiektyw o standardowej ogniskowej dla formatu pełnoklatkowego i jasności f/1.4. Jego wielosilnikowy system AF doskonale sprawdza się w czasie fotografowania i filmowania dynamicznych scen. Uniwersalna ogniskowa i kompaktowa oraz lekka konstrukcja sprawiają, że to świetne rozwiązanie dla tych, którzy dużo podróżują ze sprzętem lub chcą mieć cały czas przy sobie wydajny zestaw foto-wideo.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
Doskonały obiektyw stadnardowy (podczas pracy z matrycą FF) lub portretowy (po podłączeniu do sensora APS-C) o światłosile f/1.8, który zapewnia zdumiewający efekt bokeh. Obiektyw ten wykorzystuje ultra cichy silnik AF, umożliwiający wykorzystanie go także w czasie filmowania. Uszczelniona konstrukcja pozwala na użytkowanie tego obiektywu w każdych warunkach.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Promocja
Obiektyw Canon 32 mm f/1.4 STM
Trwały, lekki i dyskretny obiektyw do uwieczniania naturalnych, niepozowanych sytuacji i portretów. Wraz z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 51 mm dla formatu pełnoklatkowego. Ultra jasna przysłona 1.4 gwarantuje piękny efekt bokeh i umożliwia pracę w słabym oświetleniu. Zastosowanie cichego i płynnego silnika STM sprawia, że obiektyw równie dobrze jak do zdjęć sprawdza się podczas filmowania.
Następca popularnego modelu obiektywu o standardowej ogniskowej, który oferuje teraz udoskonaloną konstrukcję. Wykorzystuje silnik liniowy STM, który zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne nastawy, co sprawia, że obiektyw ten sprawdzi się zarówno w fotografii, jak i w filmie. Światło siła f/1.4, 9-listkowa przysłona i zaawansowana konstrukcja optyczna zapewniają znakomite efekty wizualne.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 24 mm f/1.8 Macro IS STM
Szerokokątny, jasny obiektyw z 5-stopniową stabilizacją obrazu i cichy, płynnym oraz precyzyjnym silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje tryb makro o powiększeniu 0,5x, umożliwiający wykonywanie ujęć zbliżeniowych. Posiada pierścień sterowania, którego działanie można dostosować do własnych potrzeb.
Cashback 250 zł
Filtr Calumet za 1 zł
Stałoogniskowy obiektyw dla miłośników instrumentów optycznych o wyjątkowej mobilności. Kombinacja ogniskowej długości 40 mm z maksymalnym otworem względnym f/2.8 pozwoliła uzyskać ekstremalnie kompaktowe rozmiary przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu, typowej dla obiektywów Voigtlander. Niniejszy obiektyw to prawdziwy "must have" dla miłośników fotografii reportażowej i tzw. "streetu".
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Obiektyw o ogniskowej 40 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 173 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.