Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Sirui, Sony, Sigma, Canon, Viltrox)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
akumulator Patona 15% taniej
akumulator Mathorn 15% taniej
filtry Calumet 15% taniej
Profoto A10 Air 1290 zł taniej
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Fujiflm X to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Wyprzedaż
Obiektyw Viltrox AF 50 mm F 1.8 Nikon Z
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.