Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (MeiKe, Sony, Panasonic, Tokina, Voigtlander, Carl Zeiss, Tamron)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm i światłosile f/2, który oferuje apochromatyczną konstrukcję, wykorzystującą dwustronne elementy asferyczne i 2 elementów z anomalną częściową dyspersją. Solidna, kompaktowa konstrukcja sprawia, że obiektyw sprawdzi się w każdej sytuacji zdjęciowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw stałoogniskowy należący do serii APO-LANTHAR. Jest to konstrukcja składająca się z najwyższej jakości elementów optycznych, co pozwala na uzyskanie niezwykle ostrego i pięknego obrazu. Znajdzie on zastosowanie w filmowaniu, jaki i fotografii. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 12-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła i przyjemnej jakości bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów dalmierzowych Leica M. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach. 10-listkowa przysłona i jasność f/2.2 gwarantuje znakomity efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy obiektyw, który znajdzie zastosowanie w fotografii makro, krajobrazowej, portretowej i filmowaniu. Jak przystało na nowoczesny produkt wspiera 5-osiową stabilizację aparatów Sony. Ponadto obiektyw wyposażono w 10-listkową przysłonę gwarantującą atrakcyjne rozmycie tła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów z bagnetem Leica M. Nokton 40 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej światłosiły i uniwersalnej ogniskowej, preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii portretowej, krajobrazowej lub filmowaniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów z bagnetem Sony E. Nokton 40 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej światłosiły i uniwersalnej ogniskowej, preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii portretowej, krajobrazowej lub filmowaniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 zapewnia jasność f/1.2. W połączeniu z matrycą APS-C aparatu z serii FujiFilm X oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu pełnoklatkowego. 12-listkowa przysłona gwarantuje naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o ogniskowej 35 mm i bardzo dobrych parametrach optycznych. Wysoka jasność pozwala na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz płytką głębię ostrości. Marka Voigtlander jest bardzo popularna wśród profesjonalistów i zaawansowanych amatorów.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
NOKTON II 25 mm f/0.95 jest następcą świetnie przyjętego modelu, który wprowadził do systemu Micro 4/3 nowy standard w zakresie wrażliwości na promienie świetlne. Jego kąt widzenia stanowi ekwiwalent ogniskowej 50 mm dla formatu małoobrazkowego (współczynnik crop dla Micro 4/3 wynosi 2x). Obiektyw oferuje możliwość korzystania z bezstopniowej metody wyboru przysłony, która jest niezwykle atrakcyjna dla filmowców. 10-listkowa przysłona składa się na niemal kołowy otwór, co zapewnia zdumiewający efekt bokeh, cechujący się niebywałą plastycznością, a światłosiła wynosząca f/0.95 pozwala na uzyskanie nieprawdopodobnej głębi ostrości i efektywną pracę przy naprawdę ograniczonej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton 50 mm f/1.2 to uniwersalny obiektyw, który charakteryzuje się bardzo wysoką rozdzielczością optyczną oraz doskonałym poziomem korekcji. Klasyczne 50mm jest jedną z najpopularniejszych ogniskowych przy fotografii portretowej, reportażowej czy też ulicznej. Przysłona f/1.2 umożliwi pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz odseparowanie fragmentu od reszty obrazu. Mała głębia ostrości i piękny bokeh znajdą swoje zastosowanie w fotografii studyjnej, produktowej a nawet przy krajobrazie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 37
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw dla miłośników instrumentów optycznych o wyjątkowej mobilności. Kombinacja ogniskowej długości 40 mm z maksymalnym otworem względnym f/2.8 pozwoliła uzyskać ekstremalnie kompaktowe rozmiary przy zachowaniu wysokiej jakości obrazu, typowej dla obiektywów Voigtlander. Niniejszy obiektyw to prawdziwy "must have" dla miłośników fotografii reportażowej i tzw. "streetu".
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw NOKTON 35 mm F1.2 Aspherical III VM to nowa wersja klasycznego obiektywu 35mm, który ceniony jest za swoje właściwości optyczne. Obiektyw znany przede wszystkim wśród fotografów ulicznych i fotografów dokumentalnych. Odświeżona wersja została zmniejszona tak by jeszcze mniej rzucać się w oczy i dać większy komfort pracy fotografowi. Udało się to osiągnąć dzięki użyciu najnowocześniejszych soczewek, które łączą wysoką wydajność przy mniejszym rozmiarze.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.