Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (NISI, Viltrox, Panasonic, Hasselblad, Lensbaby)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw standardowy do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 43 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 45 mm F/3.5 to standardowy obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego niezwykle krótka ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 35 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii podróżniczej, dokumentalnej czy reportażowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja układu optycznego od Lensbaby wzbogacona o 12-listkową, ręcznie regulowaną przysłonę wewnętrzną i wszechstronny, magnetyczny system przysłony typu drop in. Zapewnia obrazy o wyjątkowej plastyce.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja układu optycznego od Lensbaby wzbogacona o 12-listkową, ręcznie regulowaną przysłonę wewnętrzną i wszechstronny, magnetyczny system przysłony typu drop in. Zapewnia obrazy o wyjątkowej plastyce. W tej wersji znajduje się tylko optyka Soft Focus II.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów systemu micro 4/3. Oferuje wyjątkową jasność w połączeniu ze standardową ogniskową. Soczewki ze specjalnymi powłokami wykonane z najlepszego gatunku szkła zapewniają świetny, wyraźny obraz pozbawiony przekłamań optycznych. Całość zamknięta jest w lekkiej, poręcznej konstrukcji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrajasny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do bezlusterkowych, pełnoklatkowych aparatów Panasonic z serii Lumix S. Wszechstronna ogniskowa 50 mm umożliwia m.in. tworzenie portretów z pięknym efektem bokeh, za który odpowiada okrągła, 11-listkowa przysłona o świetle F/1.4. Dzięki uszczelnionej obudowie sprawdzi się w plenerze, w niekorzystnych warunkach pogodowych, w reportażu, zdjęciach ulicznych i podróżniczych. Doskonałej jakości optyka z soczewkami asferycznymi i ED pozwala uzyskać maksimum korzyści z zalet nowoczesnych matryc.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Wyprzedaż
Obiektyw Viltrox AF 50 mm F 1.8 Nikon Z
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Viltrox AF 56 mm f/1.4 Sony E został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.