Obiektywy do bezlusterkowców: standardowe (Canon, Sony, Voigtlander)
- Średnica [mm]: 67
Sony FE 50 mm f/1.4 GM to wyjątkowo jasny obiektyw z serii G Master. Wyróżnia go wysoka rozdzielczość i odwzorowanie, dwa silniki liniowe XD oraz wyjątkowy efekt bokeh. Dzięki powłokom Nano AR II duszki i odblaski są eliminowane. Jego kompaktowe wymiary i niewielka waga sprawiają, że będziesz mógł zabrać go ze sobą wszędzie. Natomiast zabezpieczenia przed kurzem i wilgocią gwarantują doskonałą pracę w trudnych warunkach w terenie.
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 24 mm f/1.8 Macro IS STM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw z 5-stopniową stabilizacją obrazu i cichy, płynnym oraz precyzyjnym silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje tryb makro o powiększeniu 0,5x, umożliwiający wykonywanie ujęć zbliżeniowych. Posiada pierścień sterowania, którego działanie można dostosować do własnych potrzeb.
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 50 mm f/1.2 L USM
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.2, który należy do profesjonalnej linii obiektywów premium L. 10-listkowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Szybki, cichy i precyzyjny silnik AF USM sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje m.in. elementy asferyczne i UD, a całość dopełnia uszczelniona konstrukcja.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Nokton to ultra jasne obiektywy, które umożliwiają swobodną pracę w każdych warunkach oświetleniowych. Jednocześnie cechują się zdumiewającą optyką, która obejmuje m.in. element pływający, soczewkę obustronnie asferyczną czy szlifowaną przednią soczewką asferyczną o ultra wysokim współczynniku załamania światła. Model ten cechuje się stosunkowo kompaktową budową, dzięki czemu doskonale uzupełnia korpusy aparatów Canon RF.
CaptureOne 40% taniej
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Odchudzony, zoptymalizowany i wyposażony w nowe funkcje, Sony zmodernizował swój najpopularniejszy obiektyw portretowy, wprowadzając model FE 85mm f/1.4 GM II. Obiektyw ten oferuje szybszy autofokus, bardziej płynny efekt bokeh oraz funkcje przyjazne dla filmowców. Dzięki najwyższej jakości ostrości i efektowi bokeh, charakterystycznym dla serii G Master, obiektyw ten doskonale sprawdza się zarówno w fotografii, jak i w filmowaniu, zwłaszcza przy zdjęciach portretowych, na wydarzeniach oraz wszędzie tam, gdzie wymagane jest małe pole głębi ostrości.
CaptureOne 40% taniej
Promocja
Polecamy
Obiektyw Canon RF 50 mm f/1.8 STM
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw, który z matrycą pełnoklatkową zapewnia standardową ogniskową, a po podpięciu do aparatu z sensorem APS-C, staje się klasyczną portretówką. Zapewnia światłosiłę f/1.8, która daje świetny efekt bokeh i możliwość uzyskiwania ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła. Za pracę systemu autofokusa odpowiada silnik STM, dzięki czemu obiektyw ten świetnie sprawdza się także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wydajny obiektyw standardowy do aparatów pełnoklatkowych i portretowy do modeli z matrycą formatu APS-C. Jasność f/1.8 i 7-listkowa, kołowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 45 cm umożliwia łatwe kadrowanie ujęć. Kompaktowa konstrukcja i niska waga zapewniają mobilność.
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 40 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 173 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
Obiektyw Canon 16 mm f/2.8 STM z mocowaniem RF to małe i niedrogie szkło z dużym otworem przysłony. Idealnie sprawdzi się w rękach wszelakich twórców - vlogerów, fotografów, filmowców. Polecany dla osób poszukujących szerokiego kąta do aparatów pełnoklatkowych z serii Canon R, który zainspiruje ich do wypróbowania nowych gatunków i stylów tworzenia. Canon 50 mm f/1.8 posiada klasyczną ogniskową, która pozwala na wykorzystanie go w wielu rodzajach fotografii, np. w street photo, w fotografii dziecięcej, portretowej, podróżniczej, fotoreportażu, dokumencie czy w fotografii ślubnej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
3 stałoogniskowe obiektywy o dużej światłosile, które razem dają wszechstronne kąty widzenia, umożliwiające realizację wielu różnych ujęć fotograficznych czy wideo. Wszystkie są napędzane silnikami AF STM, zapewniającymi ultra cichą, precyzyjną i szybką pracę, umożliwiając nie tylko skuteczne robienie zdjęć, ale również nagrywanie wideo.
Promocja
Obiektyw Canon RF 50 mm f/1.4 L VCM
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Hybrydowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i światłosile f/1.4, który doskonale sprawdza się zarówno w czasie filmowania, jak i fotografowania. Oferuje wszechstronną, standardową ogniskową 24 mm, jasność f/1.4, płynnie działający pierścień przysłony, 11-listkową, okrągłą przysłonę, elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD, mechanizm VCM i silnik Nano USM, a także przycisk niestandardowy oraz pierścień sterowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 174 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: APS-C
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o miniaturowych rozmiarach, które jednak nie przeszkodziły w zastosowaniu ultrajasnej przysłony f/1.2. Model ten został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Promocja
Obiektyw Canon 32 mm f/1.4 STM
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Trwały, lekki i dyskretny obiektyw do uwieczniania naturalnych, niepozowanych sytuacji i portretów. Wraz z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 51 mm dla formatu pełnoklatkowego. Ultra jasna przysłona 1.4 gwarantuje piękny efekt bokeh i umożliwia pracę w słabym oświetleniu. Zastosowanie cichego i płynnego silnika STM sprawia, że obiektyw równie dobrze jak do zdjęć sprawdza się podczas filmowania.
RF 50 mm f/1.2 L USM + RF 100 mm f/2.8L Macro IS USM - zestaw do fotografii portretowej to połączenie 2 znakomitych obiektywów do fotografii portretowej. Oferują bezkompromisową jakość obrazu, z której słynie linia obiektywów premium Cano L. Jasność f/1.2 i f/2.8 umożliwia łatwe odseparowanie modeli od tła i kreatywną pracę z głębią ostrości.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.