Obiektywy do bezlusterkowców: macro
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Makroobiektyw o klasycznej ogniskowej, który sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania mikroświata, jak i portretowania. Model ten oferuje skalę odwzorowania 1:1. W połączeniu z aparatami formatu DX udostępnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o ogniskowej 45 mm, przeznaczony do fotografii makro. Maksymalna przysłona f/2.8 pozwala uzyskać atrakcyjne rozmycie tła. Stabilizacja obrazu pozwala na redukcję drgań i wykonywanie zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Obiektyw świetnie nadaje się również do portretów.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw LUMIX G MACRO 30 mm f:2,8 ASPH MEGA O.I.S. to model dedykowany do bezlusterkowych aparatów z matrycą micro 4/3. Wyróżnia się skalą odwzorowania 1:1 oraz szybkim i cichym autofocusem. Wbudowana stabilizacja obrazu sprawdza się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Canon M to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo kompaktowy i lekki obiektyw do makrofotografii, który zapewnia powiększenie 2,5-5x, co pozwala na swobodne rejestrowanie obiektów o różnych rozmiarach. Światłosiła f/2.8 ułatwia pracowanie przy niedostatecznej ilości światła. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 8 elementów rozmieszczonych w 6 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo kompaktowy i lekki obiektyw do makrofotografii, który zapewnia powiększenie 2,5-5x, co pozwala na swobodne rejestrowanie obiektów o różnych rozmiarach. Światłosiła f/2.8 ułatwia pracowanie przy niedostatecznej ilości światła. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 8 elementów rozmieszczonych w 6 grupach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw filmowy z 2-krotnym powiększeniem, które zapewnia świetne ujęcia makro. Ostrość można ustawiać także na nieskończoność, co pozwala na użycie go także podczas innych ujęć, np. portretowych. Lekka i miniaturowa konstrukcja ułatwia użytkowanie go z gimbalami, dronami itp.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw makro o współczynniku powiększenia 0,1-2x, który wykorzystuje opatentowaną konstrukcję optyczną składającą się z 9 elementów rozmieszczonych w 7 grupach. 14-listkowa, niemal kołowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowa obudowa jest gwarancją bardzo dużej wytrzymałości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje. Obiektyw w wersji z manualną przysłoną.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Unikatowy obiektyw z peryskopem 90°, który zapewnia 2-krotne powiększenie i minimalny dystans ostrzenia 4 mm. Można go zanurzyć pod powierzchnią wody, tak aby uzyskać podwodne ujęcia makro.
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.