Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych
Połączenie teleobiektywu Canon RF 800 f 11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportu. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 1600 mm.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych
Super teleobiektyw o ogniskowej 800 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę obiektywu konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,1 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
Dzięki NISI 15 mm F 4.0 możesz zapewnić sobie naprawdę szerokie pole widzenia. To znakomity obiektyw do fotografii krajobrazowej, astronomicznej, architektury czy wnętrz. Posiada 10-listkową przysłonę, która zapewnia znakomity efekt bokeh i świetną plastykę obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 asferyczny element i 2 o ekstra-niskiej dyspersji.
Samyang MF 85mm f/1.4 to obiektyw portretowy, który oferuje wysoką rozdzielczość optyczną oraz żywe kolory. Dzięki kombinacji ogniskowej 85mm i przysłony f/1.4 obiektyw ten zapewnia piękne rozmycie tła. Konstrukcja składa się z 9 elementów w 7 grupach i zawiera hybrydowy element asferyczny, a dzięki 8-listkom przysłony efekt bokeh jest wspaniały i nadaje zdjęciu niepowtarzalny klimat. Nowoczesne soczewki wysokiej jakości pozwalają zminimalizować wszelkie flary, zniekształcenia i aberracje.
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności f/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany z myślą o aparatach z mocowaniem Canon RF. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o niecodziennym charakterze. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.