Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany z myślą o aparatach z mocowaniem Canon RF. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o niecodziennym charakterze. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
TTArtisan 21mm f/1.5 Leica M Mount został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia i światłosiłę f/1.5, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Obiektyw współpracuje zarówno z dalmierzami, jak i bezlusterkowcami.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
TTArtisan 50mm F1.4 zapewnia standardową ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Jest to uniwersalny obiektyw, który przyda się niemal w każdym rodzaju fotografii - portretowej, ulicznej, reporterskiej, ślubnej, dokumentalnej, podróżniczej czy dziecięcej. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą tylko 70 cm i kompaktową konstrukcją.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Jasny pełnoklatkowy obiektyw zapewniający szerokokątną ogniskową, świetną w trakcie fotografowania krajobrazów, portretów grupowych, reportażu czy w trakcie vlogowania. Jasność f/2.8 umożliwia łatwe fotografowanie z ręki nawet przy małej ilości światła. Silnik krokowy STM pozwala na wygodne użytkowanie obiektywu w czasie filmowania.
Obiektyw filmowy makro o 2-krotnym powiększeniu i konstrukcji APO. Zapewnia minimalną odległość ostrzenia 8 cm, 13-listkową przysłonę i zaawansowaną konstrukcję optyczną. Pokrywa pełnoklatkowe sensory. Zgodność z 0,8 MOD umożliwia wykorzystanie go wraz z różnymi systemami follow focus.
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.