Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
7ARTISANS 35 MM F0.95 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o szerokokątnej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw 7Artisans 50 mm f/1.05 Canon R
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
50 mm F1.05 oferuje niezwykłe parametry. To ultra jasna konstrukcja o standardowej ogniskowej, która świetnie sprawdzi się w fotografii ulicznej, portretowej, reporterskiej, ślubnej i wiele więcej. Wszystko za sprawą niezwykle dużej jasności, która pozwala na fotografowanie przy minimalnej ilości światła i uzyskiwanie niezwykłego rozmycia dalszych planów.
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Nikon Z. Dzięki 9-listkowej przysłonę zapewnia subtelny efekt bokeh.
Druga odsłona wydajnego obiektywu portretowego. Zapewnia jasność f/1.4 i ogniskową 55 mm. Dedykowany jest do aparatów bezusterkowych Sony E. Dzięki 9-listkowej przysłonie zapewnia subtelny efekt bokeh.
Manualny obiektyw typu rybie oko o światłosile f/2.8, oferujący zaawansowaną konstrukcję optyczną z wielowarstwowymi powłokami i szkłem Hoya HD. Pozwala na uzyskanie ciekawych przerysowań i zniekształceń. Całkowicie metalowa obudowa gwarantuje długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 100-500 F4.5-7.1L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 140-700 mm.
Super teleobiektyw o ogniskowej 1200 mm i wyjątkowo kompaktowej jak na tę klasę instrumentu optycznego konstrukcji i wadze wynoszącej tylko 3,34 kg. Wykorzystuje ultrawydajny silnik systemu AF USM, uszczelnianą konstrukcję, system Dual Power Drive z szybkim procesorem i 9-listkową, kołową przysłonę.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 560 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 400MM F2.8L IS USM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 800 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 600 f/11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 1.4x daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportowej. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 840 mm.
Połączenie teleobiektywu Canon RF 600 f/11 IS STM z telekonwerterem Canon RF 2X daje niesamowite możliwości każdemu fotografowi dzikiej przyrody czy sportu. Dzięki temu zestawowi uzyskasz zbliżenia odpowiadające obiektywowi o ogniskowej 1200 mm.
Hybrydowy telezoom, który doskonale sprawdzi się zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania. Należy do linii premium L, oferującej bezkompromisową jakość optyczną opartą o 2 elementy Super ED, 1 element UD, 3 elementy asferyczne i powłoki ASC oraz Super Spectra. Silnik AF USM dba o płynne, precyzyjne i ciche ustawianie ostrości zarówno w czasie nagrywania wideo, jak i robienia zdjęć. Ponadto zapewnia 5,5-stopniową stabilizację obrazu, 11-listkową, okrągłą przysłonę czy kompatybilność ze sprzedawanymi oddzielnie telekonwerterami.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.