Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic Lumix 24-70 mm f/2.8 to znakomite narzędzie każdego fotoreportera. Dzięki połączeniu uniwersalnego zakresu ogniskowych i dużej światło siły sprawdzi się każdych warunkach. Możesz dzięki niemu zrealizować fotoreportaż, fotografię ślubną, fotografię krajobrazową, uliczną czy portretową. Ogranicza Cię jedynie Twoja wyobraźnia. Obiektyw wykorzystuje system podwójnego ustawiania ostrości oparty o silnik liniowy i krokowy. Sprawdzi się także doskonale podczas filmowania, dzięki cichej pracy i płynnej zmianie przysłony.
Promocja
Obiektyw Sigma 10-18 mm f/2.8 DC DN Contemporary, Sony E - Nie przegap – zapytaj o mega ofertę!
SIGMA 10-18mm F2.8 DC DN | Contemporary, ze swoimi 62 mm długości, 72,2 mm średnicy oraz wagą 260 g, jest najmniejszym i najlżejszym na świecie ultraszerokokątnym obiektywem zmiennoogniskowym do aparatów APS-C, dzięki czemu idealnie nadaje się do codziennego fotografowania czy filmowania.
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
Tele zoom dający poszerzony zakres ogniskowych w porównaniu do klasycznego obiektywu tego typu. Oferuje silnik liniowy AF VXD, redukcję drgań VC i powłoke BBAR-G2. Konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD (eXtra Low Dispersion) i 2 LD (Low Dispersion). Minimalny dystans ostrzenia 0,22 m i maks. współczynnik powiększenia 1:2 pozwalają na tworzenie ujęć zbliżeniowych.
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
Obiektyw Lumix S 20-60 mm f/3.5-5.6 gwarantuje dosyć nietypowy zakres ogniskowych. Jest nieco szerszy i dłuższy w porównaniu do klasycznych fotoreporterskich, konkurencyjnych obiektywów. Dzięki temu daje możliwość realizacji większej ilości różnorodnych ujęć. Wraz z ciekawymi ogniskowymi oferuje wszechstronne parametry optyczne, takie jak ostrość od 15 cm, 9-listkową przysłonę czy wydajny system AF.
Panasonic LUMIX S 28-200 f/4-7.1 Macro O.I.S. to jeden z najmniejszych i najlżejszych tego typu zoomów. Oferuje optyczną stabilizację obrazu O.I.S. i funkcję makro zapewniającą maksymalne powiększenie 0,5x. Układ optyczny obejmuje 1 soczewkę asferyczną, 4 soczewki ED i 1 soczewkę UHR, które dają znakomitą jakość obrazu w całym zakresie zoomu. Model ten doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Panasonic LUMIX S 85 mm F1,8 powstała specjalnie dla wszystkich pasjonatów uwieczniania ludzi. Jego parametry pożądane przez wszystkich portrecistów, sprawiają, że to niezastąpione narzędzie w pracy z modelami. Jego ogniskowa daje znakomitą perspektywę, która pozwala na świetne odizolowanie modeli od tła i jednocześnie zapewnia brak przerysowań. W połączeniu ze światłosiłą f/1.8 zapewnia niezwykle plastyczny bokeh, który pozwala na tworzenie wyjątkowo nastrojowych portretów.
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Sigma A 35 mm f/1.4 DG HSM to szerokokątny obiektyw o doskonałej jakości i bardzo dużej jasności 1:1.4. Wśród 13 soczewek, z których jest zbudowany zastosowano dwie soczewki asferyczne, cztery soczewki z niskodyspersyjnego szkła SLD i jedną ze szkła FLD. Obiektyw oznaczony został symbolem A, co wg. nowej nomenklatury marki Sigma oznacza Art.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.