Obiektywy do bezlusterkowców (Tamron, Irix, Nikon, Ulanzi)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw o zakresie ogniskowych 17-28 mm i jasności f/2.8, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada cichy silnik krokowy AF i oferuje zminimalizowany efekt oddychania. Świetnie współpracuje z gimbalami. Posiada 9-listkową przysłoną, uszczelnioną konstrukcję i zachowuje minimalny dystans ostrzenia 19 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom 28-75 mm oferujący światłosiłę f/2.8. Silnik krokowy AF i zminimalizowany efekt oddychania sprawiają, że doskonale spradzi się także podczas nagrywania wideo. Obiektyw oferuje uszczelnioną konstrukcję.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych 50-250 mm (ekwiwalent 73-375 mm dla formatu 35 mm), który sprawdzi się świetnie zarówno podczas realizowania portretów, jak i fotografii przyrodniczej czy sportowej. Minimalna odległość wynosząca 0,5 m umożliwia pozostawanie blisko modela, co przekłada się na lepszą atmosferę w trakcie sesji.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Nikkor Z DX 12-28 mm F/3.5-5.6 PZ VR to poręczny, ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z napędem silnikowym zoomu. Obiektyw da Ci możliwość poszerzenia pola widzenia i wzbogacenia swojego niepowtarzalnego, kreatywnego stylu! Idealny do wideoblogów oraz krótkich filmów i ostrych zdjęć. Obiektyw gwarantuje Ci doskonałe wyważenie podczas filmowania z ręki oraz przy użyciu gimbala. Rozwijaj swoją twórczość niezależnie od pogody! Tubus oraz wszystkie ruchome elementy obiektywu zostały uszczelnione i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Makroobiektyw o klasycznej ogniskowej, który sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania mikroświata, jak i portretowania. Model ten oferuje skalę odwzorowania 1:1. W połączeniu z aparatami formatu DX udostępnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tele zoom dający poszerzony zakres ogniskowych w porównaniu do klasycznego obiektywu tego typu. Oferuje silnik liniowy AF VXD, redukcję drgań VC i powłoke BBAR-G2. Konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy XLD (eXtra Low Dispersion) i 2 LD (Low Dispersion). Minimalny dystans ostrzenia 0,22 m i maks. współczynnik powiększenia 1:2 pozwalają na tworzenie ujęć zbliżeniowych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Nikon Z. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Nikon Z. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 86
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o konstrukcji opartej na modelu Irix 30 mm Cine, która sprawia, że świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada uszczelnioną i wzmocnioną konstrukcję zapewniającą swobodną pracę w wymagającym środowisku. Oferuje znakomitą jakość obrazu dzięki zaawansowanej budowie obejmującej 13 elementów w 11 grupach, 11-listkową przysłonę i ultra niski poziom zniekształceń.
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nikon Nikkor Z 135 mm f/1.8 S Plena oferuje doskonały efekt bokeh nawet na skraju kadru, zapewniając okrągłe i naturalne plamki bez widocznych pierścieni czy winietowania. Dzięki wyjątkowej konstrukcji optycznej i 11-listkowej okrągłej przysłonie eliminuje aberracje. Szybki autofokus pozwala na ostre ujęcia w różnych odległościach, a minimalna odległość fotografowania wynosi jedynie 0,82 metra. Konstrukcja obiektywu jest solidna i precyzyjna, wykonana z lekkiego metalu, a jego użytkowanie jest intuicyjne, z przemyślanym rozmieszczeniem przycisków. Dodatkowo obiektyw jest odporny na ekstremalne warunki dzięki uszczelce wokół złączy i mocowania, co sprawia, że jest gotowy na różne wyzwania fotograficzne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 112
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw z linii premium S, który oferuje szerokokątny zoom i stałe światło f/2.8. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Powłoka nanokrystaliczna i ARNEO gwarantują bezkompromisową jakość obrazu. Wyświetlacz OLED informuje o bieżących ustawieniach obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Srebrna wersja kompaktowego obiektywu zmiennoogniskowego opracowanego specjalnie z myślą o aparacie Nikon Zfc. Przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C - oferuje zakres ogniskowych 16-50 (ekwiwalent 24-75 mm dla formatu 35 mm). Bezgłośny, precyzyjny, cichy silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w trakcie filmowania. Oferuje ultra mobilną konstrukcję typu naleśnik.
Promocja
Obiektyw Nikon Nikkor Z 28 mm f/2.8
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw o szerokiej ogniskowej, który wykorzystuje bezgłośnie działający silnik AF. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 19 cm, co zwiększa możliwości pracy z obrazem.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Specjalna wersja obiektywu Nikkor Z 40 mm f/2, która wyróżnia się retro stylistyką dopasowaną do aparatu Z fc i Z f. Oferuje cichy, szybki i precyzyjny silnik krokowy AF, który sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zaokrąglona, 9-listkowa przysłona i światłosiła f/2 zapewniają piękny, artystyczny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S, pierwszy superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z, należy do serii S obiektywów NIKKOR Z, które charakteryzują się najlepszymi parametrami optycznymi. Dzięki pięknemu efektowi bokeh i wysokiej rozdzielczości obiektyw NIKKOR Z 400mm f/2.8 TC VR S pozwala na wykonywanie realistycznych i wyjątkowych zdjęć.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo kompaktowy superteleobiektyw o ogromnej wydajności, z której słynie linia premium S. Jego waga wynosi zaledwie 1160 g, co pozwala na naprawdę wygodne fotografowanie i filmowanie z ręki z zachowaniem ogromnych zbliżeń. Obiektyw ten posiada cichy, precyzyjny i szybki silnik krokowy STM, który umożliwia skuteczne wykorzystanie go w trakcie filmowania. 5,5-stopniowa stabilizacja obrazu daje gwarancję zawsze ostrych obrazów.
- Rozdzielczość [mpx]: 24
- Typ matrycy: CMOS
- Zoom optyczny: w zależności od obiektywu
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
Bezkompromisowy obiektyw premium zapewniający ogniskową 50 mm i światłosiłę f/1.2. Wykorzystuje cichy, precyzyjny i szybki silnik AF, pozwalający na stosowanie go także w trakcie filmowania. Wyświetlacz OLED informuje o najważniejszych parametrach obiektywu. Model ten zapewnia doskonałe obrazy, o których precyzyję dbają soczewki ED, 3 soczewki asferyczne oraz opracowane przez firmę Nikon soczewki z powłokami nanokrystalicznymi i powłoka ARNEO.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Noct nawiązuje do kultowego obiektywu z mocowaniem F, zapewniając niesamowity efekt bokeh dzięki światłosile f/0.95. Model ten wykorzystuje powłoki ARNEO i nanokrystaliczne, wyświetlacz OLED i powłokę fluorową. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Superteleobiektyw o ogniskowej 600 mm i jasności f/4 z wbudowanym telekonwerterem, który przemienia go w obiektyw 840 mm f/5.6. Oferuje stabilizację obrazu o skuteczności 5,5 stopnia, powłokę przeciwodblaskową Meso Amorphous i optymalnie wyważoną konstrukcję, zapewniającą wygodne fotografowanie i filmowanie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.