Obiektywy do bezlusterkowców (Tamron, FujiFilm, Hasselblad, Sony, NISI)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Wytrzymała, odporna na kurz i wilgoć konstrukcja, o wadze około 360 g i długości 73,5 mm długości oraz 58 mm gwincie filtru, charakteryzuje się poręcznością, typową dla urządzeń z mocowaniem X. XF 33mm F1.4 to standardowy obiektyw stałoogniskowy nowej generacji o dużej jasności, zaprojektowany z myślą o doskonałej rozdzielczości obrazu, mobilności i wytrzymałości, który będzie siłą napędową ewolucji serii X w następnej dekadzie i później, wyznaczając nowy punkt odniesienia dla wymiennych obiektywów z mocowaniem X.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Jasny obiektyw o kącie widzenia odpowiadającym ogniskowej 52,5 mm dla formatu pełnoklatkowego. To sprawia, że stanowi niezwykle uniwersalny obiektyw, który przyda się przy wielu różnych ujęciach. Metalowa, uszczelniona konstrukcja pozwala na filmowanie i fotografowanie nawet w wymagającym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Super teleobiektyw o zakresie ogniskowych 200-600 mm pozwoli na uchwycenie wielu zapierających dech w piersiach momentów z wydarzeń sportowych czy życia dzikiej przyrody. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Instrument ten jest kompatybilny z telekonwerterami 1,4x i 2,0x, które dodatkowo poszerzają zakres jego możliwości. Możesz więc być naprawdę blisko interesującego Cię motywu - spojrzeć prosto w oczy zwierzętom lub zobaczyć wszystkie emocje wypisane na twarzach zawodników zmagających się na arenach sportowych.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowo kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy do matryc pełnoklatkowych. Posiada cicho działający, precyzyjny i szybki silnik liniowy AF, który pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 30 cm umożliwia tworzenie ciekawych zbliżeń. Uszczelniona konstrukcja zagwarantuje wydajną i bezproblemową pracę w każdych warunkach. Obiektyw w wersji OEM oznacza, że pochodzi on z zestawu aparatu z obiektywem i jest sprzedawany osobno.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Klasyczna portretówka o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazu charakterystyczną dla linii premium G Master. Oferuje silnik SSM, powłoki Nano AR i obudowę odporną na działanie kurzu i wilgoci. 11-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Promocja
Obiektyw Tamron 150-500 mm f/5-6.7 Di III VC VXD Sony E - Nie czekaj, kliknij i sprawdź lepszą cenę!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrakompaktowy teleobiektyw o maksymalnej ogniskowej 500 mm. Wykorzystuje niezwykle płynny, cichy i szybki system AF VXD oraz wydajną stabilizację obrazu VC opracowaną przez firmę Tamron. Jego minimalny dystans ostrzenia wynoszący 60 cm (dla 150 mm) pozwala na zachowanie dużej swobody podczas uprawiania fotografii przyrodniczej i sportowej. Dzięki swoim parametrom świetnie sprawdzi się także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
XF 30 mm f/2.8 R LM WR Macro to stałoogniskowy obiektyw o standardowej długości ogniskowej 30 mm (ekwiwalent 46 mm w formacie pełnej klatki 35 mm). Konstrukcja optyczna obejmuje 11 soczewek ułożonych w dziewięciu grupach, w tym trzy soczewki asferyczne i dwie soczewki ED, jest standardowym obiektywem stałoogniskowym, który - mimo swej kompaktowej konstrukcji - pozwala wykonywać zdjęcia makro w skali odwzorowania 1:1 i z minimalną odległością roboczą wynoszącą już 10 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF35 mm f/1.4 R to stałoogniskowy obiektyw standardowy adresowany do aparatów FujiFilm X. Ta uniwersalna ogniskowa sprawdza się w wielu różnych sytuacjach - zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.4 i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują świetną jakość obrazów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 8 mm f/3.5 R WR jest ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym o ogniskowej długości 8 mm (ekwiwalent 12 mm w formacie pełnej klatki 35 mm) i najszerszym polu widzenia spośród całej gamy obiektywów Fujifilm serii XF. Charakteryzuje się kątami widzenia 121º po przekątnej i 112 º w poziomie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw do aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX, który wykorzystuje bezgłośny, precyzyjny i błyskawicznie działający silnik liniowy AF. Uszczelniona, odporna na działanie kurzu, wilgoci i mrozu konstrukcja pozwala na łatwe fotografowanie i filmowanie w każdych warunkach. Kompaktowe rozmiary i niska waga ułatwiają korzystanie z systemu średnioformatowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Ultrajasny obiektyw portretowy o światłosile f/1.0, który daje niebywałe możliwości w zakresie pracy z głębią ostrości. Doskonały efekt bokeh dopełnia 9-listkowa, kołowa przysłona. Obiektyw wykorzystuje szybki AF, uszczelnioną konstrukcję, powłoki Super EBC czy soczewki asferyczne i 2 soczewki ED.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw standardowy do aparatów średnioformatowych Hasselblad, który zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazowania. Stanowi odpowiednik ogniskowej 43 mm dla formatu pełnoklatkowego. Posiada liniowy silnik krokowy i oferuje centralną migawkę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Sony E 20 mm f/2.8 jest wyjątkowo płaskim i lekkim obiektywem szerokokątnym dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Został skonstruowany z myślą o jak największej mobilności tworząc wraz z aparatem zestaw, który można mieć zawsze przy sobie. Wyjątkowo niska waga (tylko 69 gram) sprawia, że idealnie sprawdzi się podczas całodziennych wypraw z aparatem. W połączeniu z szerokim kątem widzenia jest idealnym obiektywem do fotografii ulicznej, wakacyjnej czy krajobrazowej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 12-24 mm f/4.0 G to wysokiej klasy ultra szerokokatny obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Bardzo szeroki kąt widzenia oraz minimalne, niemal niezauważalne zniekształcenia pozwalają na wykonanie bardzo precyzyjnych fotografii architektury, wnętrz czy krajobrazu. Wyjątkowa ostrość oraz odporność na pył i wilgoć sprawiają, że jest to model dedykowany najbardziej wymagającym profesjonalistom.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 16-35 mm f/4 G to szerokokątny obiektyw zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Wyposażony w dwie soczewki AA: jedna ED i jedna Super ED. Posiada cichy, szybki, nie wywołujący wibracji system AF z dwoma silnikami liniowymi XD (extreme dynamic). Cechuje go niewielka waga, zaledwie 353 g oraz odporna na pył i wilgoć konstrukcja.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokoątny obiektyw należacy do linii premium G, zapewniający ogniskową 20 mm i światłosiłę f/1.8. Dzięki zastosowaniu 2 silników liniowych XD świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 soczewki AA i 3 ze szkła ED. Wewnętrzne ogniskowanie umożliwiło zminimalizowanie efektu oddychania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.