Obiektywy do bezlusterkowców (Tamron, FujiFilm, Sony, NISI, Olympus, Ulanzi, Canon)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-240 mm f/3.5-6.3 OSS to uniwersalny obiektyw typu zoom dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Duży zakres ogniskowych oraz wbudowana stabilizacja obrazu sprawiają, że jest ciekawym rozwiązaniem zarówno do fotografowania jak i filmowania.
Obiektywy zapewniające uniwersalny zakres ogniskowych, umożliwiający realizowanie zarówno szerokich kadrów krajobrazowych, jak i standardowe czy zbliżenia tele. Oferują stałą jasność f/2.8 i należą do bezkompromisowej linii premium G Master. Obydwa instrumenty optyczne mają uszczelnioną konstrukcję, która umożliwia wykorzystanie ich nawet w bardzo wymagającym środowisku, i są przeznaczone do stosowania z matrycami pełnoklatkowymi.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 28 mm f/2.0 to szerokokątny obiektyw stałoogniskowy o wysokiej jasności. Jest doskonałym uzupełnieniem podstawowego obiektywu zmiennoogniskowego. Duży otwór przysłony pozwala na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania wysokiej czułości ISO. Dziewięciolistkowa przysłona daje bardzo przyjemny w odbiorze efekt bokeh (rozmycie tła). Niewielkie wymiary oraz waga sprawiają, że jest to doskonały wybór dla miłośników tzw. fotografii ulicznej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony 28-70 mm f/3.5-5.6 OSS to obiektyw skonstuowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezlusterkowych systemu Sony. Uniwersalny zakres ogniskowych w połączeniu z lekką i niewielką konstrukcją czyni z niego idealne rozwiązanie jako pierwszy obiektyw. Dlatego często aparaty pełnoklatkowe sprzedawane są w zestawach z tym obiketywem. Wbudowana stabilizacja sprawia, że doskonale sprawdzi się nie tylko podczas zdjęć ale również filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Sony FE 300 mm f/2.8 GM OSS to ultralekki teleobiektyw o ogniskowej 300 mm i imponującej przysłonie f/2.8, ważący jedynie 1470 gramów. Dzięki zaawansowanym technologiom i konstrukcji optycznej obiektyw oferuje niesamowitą jakość obrazu, zapewniając ostrość i kontrast nawet na obrzeżach kadru. Daje także możliwość osiągnięcia efektu pięknego rozmycia tła, wyodrębniając główny obiekt z tła. Charakteryzuje się szybkim i precyzyjnym autofokusem, idealnym do rejestrowania dynamicznych momentów. Ma również odporność na warunki atmosferyczne, co sprawia, że jest niezawodny podczas fotografowania na zewnątrz.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 400 mm f/2.8 GM OSS to najwyższej klasy obiektyw serii G Master dedykowany dla miłośników fotografii sportowej i dzikiej przyrody. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz soczewki fluorytowe czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie fotografii i filmów z pięknie rozmytym tłem i wspaniałym efektem bokeh. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Sony FE 50 mm f/1.4 ZA Zeiss Planar T* (SEL50F14Z.SYX)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 40.5
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Szybki autofokus, zachwycająca rozdzielczość i wspaniały bokeh połączone w doskonale wyważonym, mobilnym teleobiektywie. Oryginalne soczewki Sony XA i silnik liniowy XD (Extreme Dynamic) zapewniają perfekcyjną jakość uzyskiwanego obrazu. Niezwykła wydajność optyczna i mechaniczna dopełniają obraz doskonałego narzędzia do fotografii sportowej czy dzikiej przyrody.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS to bardzo uniwersalny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży zakres ogniskowych oraz ogniskowanie od 90 cm sprawia, ze doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii sportowej, przyrodniczej a nawet portrecie. Po podłączeniu do aparatu o matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej aż 450 mm.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Fuji z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji, podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.