Liczba produktów: 272
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon RF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
11 999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe najazdy, w szczególności iż wersja Cine została wyposażona w pierścienie zębate, które pozwalają na pracę z profesjonalnymi systemami regulacji ostrości.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
9 999
Do koszyka
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
1-2 dni
2 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw z funkcją korekty perspektywy o niemal zerowej dystorsji. Posiada ultra szerokokątną ogniskową 20 mm i zaawansowaną konstrukcję optyczną z 2 elementami asferycznymi i 3 elementami ED. 14-listkowa przysłona zapewnia plastyczny efekt bokeh.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
5 699
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
11 999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Zestaw 3 obiektywów do urządzeń rejestrujących z mocowaniem Micro 4/3. Obejmuje obiektyw o ogniskowej 10 mm, 17 mm i 50 mm. Obiektywy wykorzystują koła zębate zgodne ze standardem 0,8 MOD.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny obiektyw do FujiFilm X, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.4 i 9-listkowa przysłona zapewniają plastyczny efekt bokeh. Wykorzystuje silnik krokowy AF i oferuje lekką oraz kompaktową budowę.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 20 mm f/2.8 Nikon Z to szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 23mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 11 elementów ułożonych w 10 grupach. Zawiera 2 elementy ED i 2 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Nikon Z to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
VILTROX AF 33 MM / F1.4 to stałoogniskowy obiektyw dedykowany do bezlusterkowców, z mocowaniem do aparatu Nikon Z. 9-cio listkowa przysłona o wartości f1.4 gwarantuje pożądany przez fotografów efekt bokeh. Powłoka HD Nano zmniejsza odblaski, zwiększa kontrast i zapewnia wysoką jakość zdjęć. Obiektyw posiada funkcję śledzenia oka (Eye-AF) oraz silnik krokowy STM ułatwiający śledzenie obiektu będącego w ruchu. Ponadto port micro-USB umożliwia aktualizację oprogramowania. Doskonale sprawdzi się w fotografii reportażowej, miejskiej, a także portretowej.
1-2 dni
1 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 33 mm F1.4 Sony E to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh. 
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 199
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica [mm]: 52
  • Do matryc: APS-C
Viltrox AF 33 mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach FujiFilm X o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh. 
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 55
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw o ogniskowej 35 mm i światło sile f/1.8 do aparatów bezlusterkowych Sony FE. Wykorzystuje ultra cichy i niezwykle precyzyjny silnik autofokusa STM. Posiada powłoki HD Nano, które zwiększają jego wydajność w trakcie fotografowania i filmowania pod światło. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
2-4 dni
1 299
Do koszyka

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.