Obiektywy do bezlusterkowców (Sigma, Nikon, Panasonic)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: brak możliwości stosowania
- Do matryc: Micro 4/3
Panasonic LUMIX G VARIO 7-14 mm f/4,0 ASPH to ultra szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki stałej jasności idealnie sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmie. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje obrazy o najwyższym poziomie ostrości a kompaktowa obudowa doskonale wpisuje się w ideę systemu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o ekwiwalencie ogniskowych 70-200 mm (dla matrycy 35 mm) to prawdziwy reporterski klasyk. Pozwoli użytkownikowi sprawdzić się w fotografowaniu sportu i przyrody w różnych warunkach oświetleniowych, a także w fotografii portretowej. W stosunku do poprzednika (wersji I) zastosowano wydajniejszy układ stabilizacji optycznej POWER O.I.S. współpracujący z układem Dual I.S.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Lumix S 20-60 mm f/3.5-5.6 gwarantuje dosyć nietypowy zakres ogniskowych. Jest nieco szerszy i dłuższy w porównaniu do klasycznych fotoreporterskich, konkurencyjnych obiektywów. Dzięki temu daje możliwość realizacji większej ilości różnorodnych ujęć. Wraz z ciekawymi ogniskowymi oferuje wszechstronne parametry optyczne, takie jak ostrość od 15 cm, 9-listkową przysłonę czy wydajny system AF.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Panasonic LUMIX S 20-60 mm f/3,5-5,6 OEM
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw zoom do pełnoklatkowych, bezlusterkowych aparatów Panasonic Lumix z mocowaniem L. Doskonale sprawdzi się w codziennej fotografii dzięki swojej wszechstronnej ogniskowej 24-105 mm. Posiada funkcję makro z odwzorowaniem obrazu 1:2 i krótkim dystansem ostrzenia 30 cm. Okrągła 9-listkowa przysłona pomaga stworzyć atrakcyjny efekt bokeh. Wyposażony w 5-osiową stabilizację umożliwi fotografowanie w kiepskich warunkach oświetleniowych oraz nagrywanie stabilnych filmów 4K. Wyprodukowany we współpracy z firmą Leica jest gwarantem najwyższej jakości obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, którego długość wynosi zaledwie 18 mm a waga to tylko 56 g. Jednocześnie pokrywa matryce pełnoklatkowe, stwarzają ultra mobilny zestaw foto-wideo. Minimalny dystans ostrzenia wynosi 25 cm a za świetną jakość obrazu odpowiada 5 elementów w 5 grupach i 1 soczewka UED.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic LUMIX S 28-200 f/4-7.1 Macro O.I.S. to jeden z najmniejszych i najlżejszych tego typu zoomów. Oferuje optyczną stabilizację obrazu O.I.S. i funkcję makro zapewniającą maksymalne powiększenie 0,5x. Układ optyczny obejmuje 1 soczewkę asferyczną, 4 soczewki ED i 1 soczewkę UHR, które dają znakomitą jakość obrazu w całym zakresie zoomu. Model ten doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
PANASONIC LUMIX S PRO 16-35 mm f/4 powstał z myślą o profesjonalnym zastosowaniu i pracy w trudnych warunkach. W połączeniu z zakresem ogniskowych szerokokątnych stanowi doskonałe narzędzie do fotografii krajobrazowej, architektury czy wnętrzarskiej. Wykorzystuje zaawansowany silnik liniowy AF z 2 magnesami, który pozwala na sterowanie z prędkością 480 kl./s. To gwarancja niezwykle szybkiego i precyzyjnego ustawiania ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultrajasny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do bezlusterkowych, pełnoklatkowych aparatów Panasonic z serii Lumix S. Wszechstronna ogniskowa 50 mm umożliwia m.in. tworzenie portretów z pięknym efektem bokeh, za który odpowiada okrągła, 11-listkowa przysłona o świetle F/1.4. Dzięki uszczelnionej obudowie sprawdzi się w plenerze, w niekorzystnych warunkach pogodowych, w reportażu, zdjęciach ulicznych i podróżniczych. Doskonałej jakości optyka z soczewkami asferycznymi i ED pozwala uzyskać maksimum korzyści z zalet nowoczesnych matryc.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o pełnoklatkowych aparatach bezusterkowych, o czym świadczy skrócona odległość pomiędzy soczewką obiektywu a matrycą. Takie rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania i jest kompatybilny z zaawansowanymi rozwiązaniami Sony w zakresie działania AF, takimi jak np. Eye-Tracking.
Promocja
Obiektyw Sigma 100-400 mm f/5-6.3 DG DN OS Fujifilm X - Nie przegap – zapytaj o mega ofertę!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Teleobiektyw SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS został zaprojektowany z myślą o aparatach bezusterkowych z linii Fuji X. Pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości optyki i korpusu. SIGMA 100-400mm F5-6.3 DG DN OS oferuje silnik krokowy AF oparty o detekcję kontrastu i fazy. Obiektyw ten sprawdzi się także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 105
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny teleobiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który obejmuje zarówno krótkie tele, jak i ultrazbliżenia. Posiada specjalnie opracowany silnik liniowy HLA i udoskonalony system stabilizacji obrazu OS2 o wydajności do 7 stopni przysłony. Oferuje uszczelnioną konstrukcję wykonaną z wytrzymałych i lekkich materiałów, a także przednią soczewkę pokrytą powłoką oleo- i hydrofobową.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.