Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, Sirui, Ulanzi, Nikon, Panasonic)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
LUMIX G VARIO 100-300 mm f/4.0-5.6 II POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych i kompaktowych wymiarach. Łączy duże przybliżenie z mobilnością dzięki czemu doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, sportowej czy przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu. Solidna uszczelniana obudowa sprawdzi się w terenie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Panasonic Lumix S 100 mm f/2.8 Macro (S-E100E) to jeden z najmniejszych i najlżejszych obiektywów makro, który zapewnia maksymalne powiększenie 1:1 i minimalny dystans ogniskowania 0,204 m. Jego uszczelniona konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i wilgoci, a także niskich temperatur do -10°C.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
LUMIX S 35 mm f/1.8 to stałoogniskowy obiektyw szerokokątny firmy Panasonic. Sprawdzi się idealnie w rękach fotografów portretowych oraz reportażowych, ale możesz go wykorzystać w każdej sytuacji. Niska wartość przysłony f/1.8 oraz stała wartość ogniskowej wynosząca 35 mm gwarantują Ci doskonałą jakość obrazu i magiczny efekt bokeh. Natomiast 3 soczewki asferyczne oraz 3 soczewki ED niwelują aberracje oraz gwarantują niezwykłą rozdzielczość. Obiektyw odporny jest na pył oraz zachlapania i niskie temperatury.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu. Wersja OEM.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 12-24 mm f/4.0 G to wysokiej klasy ultra szerokokatny obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Bardzo szeroki kąt widzenia oraz minimalne, niemal niezauważalne zniekształcenia pozwalają na wykonanie bardzo precyzyjnych fotografii architektury, wnętrz czy krajobrazu. Wyjątkowa ostrość oraz odporność na pył i wilgoć sprawiają, że jest to model dedykowany najbardziej wymagającym profesjonalistom.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 16-35 mm f/4 G to szerokokątny obiektyw zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Wyposażony w dwie soczewki AA: jedna ED i jedna Super ED. Posiada cichy, szybki, nie wywołujący wibracji system AF z dwoma silnikami liniowymi XD (extreme dynamic). Cechuje go niewielka waga, zaledwie 353 g oraz odporna na pył i wilgoć konstrukcja.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokoątny obiektyw należacy do linii premium G, zapewniający ogniskową 20 mm i światłosiłę f/1.8. Dzięki zastosowaniu 2 silników liniowych XD świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 soczewki AA i 3 ze szkła ED. Wewnętrzne ogniskowanie umożliwiło zminimalizowanie efektu oddychania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 24 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.8, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 162 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Sonnar T FE 35mm f/2,8 ZA to obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 35 mm sprawdza się w różnorodnym zastosowaniu od fotografii krajobrazowej po reporterską, ślubną aż do portretu. Duży otwór przysłony (jasność) pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania dodatkowych źródeł światła. Lekka i poręczna konstrukcja w połączeniu z bezlusterkowymi aparatami Sony doskonale sprawdzi się jako zestaw, który możesz mieć zawsze przy sobie.
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 174 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw makro dający maksymalne powiększenie 1:1. Wykorzystuje 7-listkową, kołową przysłonę i oferuje minimalny dystans ostrzenia 16 cm. Posiada soczewki ED, zapewniające świetną jakość obrazu w całym obszarze kadru.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nikon Nikkor Z 135 mm f/1.8 S Plena oferuje doskonały efekt bokeh nawet na skraju kadru, zapewniając okrągłe i naturalne plamki bez widocznych pierścieni czy winietowania. Dzięki wyjątkowej konstrukcji optycznej i 11-listkowej okrągłej przysłonie eliminuje aberracje. Szybki autofokus pozwala na ostre ujęcia w różnych odległościach, a minimalna odległość fotografowania wynosi jedynie 0,82 metra. Konstrukcja obiektywu jest solidna i precyzyjna, wykonana z lekkiego metalu, a jego użytkowanie jest intuicyjne, z przemyślanym rozmieszczeniem przycisków. Dodatkowo obiektyw jest odporny na ekstremalne warunki dzięki uszczelce wokół złączy i mocowania, co sprawia, że jest gotowy na różne wyzwania fotograficzne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 112
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw z linii premium S, który oferuje szerokokątny zoom i stałe światło f/2.8. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Powłoka nanokrystaliczna i ARNEO gwarantują bezkompromisową jakość obrazu. Wyświetlacz OLED informuje o bieżących ustawieniach obiektywu.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Srebrna wersja kompaktowego obiektywu zmiennoogniskowego opracowanego specjalnie z myślą o aparacie Nikon Zfc. Przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C - oferuje zakres ogniskowych 16-50 (ekwiwalent 24-75 mm dla formatu 35 mm). Bezgłośny, precyzyjny, cichy silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w trakcie filmowania. Oferuje ultra mobilną konstrukcję typu naleśnik.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.