Liczba produktów: 35
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
OM System 150-600 mm f/5-6.3 IS to doskonały superteleobiektyw dla entuzjastów fotografii przyrodniczej, oferujące imponujący zasięg ogniskowej. Dzięki technologii Sync IS dostarcza stabilne zdjęcia z ręki. Ochrona IPX1 i lekka konstrukcja sprawiają, że jest on idealny do fotografii przyrodniczej w różnych warunkach atmosferycznych. Dodatkowe akcesoria, takie jak celownik punktowy EE-1, umożliwiają precyzyjne uchwycenie szybko poruszających się obiektów. Jakość obrazu wspierana jest przez elementy Super ED, ED, HD i HR, zapewniając najwyższą jakość w zakresie od 150 mm do 600 mm. Odkryj nowe możliwości w fotografii przyrodniczej dzięki doskonałemu połączeniu zasięgu, precyzji i kontroli.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
OM System M.Zuiko Digital 9-18 mm f/4-5.6 ED II to lekki i kompaktowy obiektyw. Wyposażony został w soczewkę DSA (Dual Super Aspherical), zapewnia doskonałą jakość obrazu, minimalizując zniekształcenia i aberracje. Stanowi alternatywę dla tradycyjnych, ciężkich i drogich obiektywów zmiennoogniskowych, idealnie uzupełniając każdy zestaw fotograficzny. Dodatkowo obiektyw jest praktyczny dzięki dołączonej osłonie przeciwsłonecznej, zapewniającej ochronę przed duszkami i flarami podczas plenerowych sesji. Odkryj nowy wymiar fotografii z M.ZUIKO Digital ED 9-18 mm F4-5.6 II, który łączy lekkość, jakość i praktyczność.
CaptureOne 40% taniej
8.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw M.ZUIKO DIGITAL ED 20 mm F/1.4 PRO dedykowany bezlusterkowcom jest niezwykle lekki i kompaktowy, dlatego sprawdzi się podczas długich wędrówek. Obiektyw ten jest uszczelniony oraz odporny na zachlapania, kurz i mróz do -10°C, co czyni go niezwykle wytrzymałym i gotowym do pracy w ekstremalnych warunkach. Przysłona o wartości F/1.4 gwarantuje przepiękny efekt bokeh, który zapewnia miękkie i delikatne rozmycie bez niepożądanych aberracji. Precyzyjnie szlifowane soczewki o wysokiej jakości, które znajdują się we wnętrzu obiektywu zapewniają wysoką rozdzielczość obrazu i doskonałą ostrość.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
Ultrakompaktowy i lekki teleobiektyw typu zoom oferujący zakres ogniskowych 80-300 mm (ekwiwalent formatu 35 mm), którego waży poniżej 400 g i mierzy ok. 10 cm. Oferuje precyzyjny system AF i profesjonalną jakość linii obiektywów Pro. Jego uszczelnienia zapewniają odporność zgodną z normą IP53.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
Świetna wydajność optyczna w porównaniu z obiektywami o długości ogniskowej 180 mm. Doskonałe możliwości fotografowania w zbliżeniu z maksymalnym powiększeniem x4. Odporność na pył, kurz i zachlapania - klasa ochrony IP53; swoboda fotografowania w każdych warunkach. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwiająca fotografowanie z ręki.
CaptureOne 40% taniej
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: Micro 4/3
Zaawansowany uniwersalny obiektyw zapewniający ogniskowe 12-40 mm (ekwiwalent formatu 35 mm), który oferuje jasność f/2.8. Zgodność z normą IP53 pozwala swobodnie wykorzystywać go przy trudnych warunkach atmosferycznych i na mrozie. Kompaktowa i lekka konstrukcja sprawiają, że to idealny obiektyw dla podróżników.
Lampa STF-8 -100zł! CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
4-6 dni
1 890
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
4-6 dni
1 390
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
4-6 dni
2 190
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja układu optycznego od Lensbaby wzbogacona o 12-listkową, ręcznie regulowaną przysłonę wewnętrzną i wszechstronny, magnetyczny system przysłony typu drop in. Zapewnia obrazy o wyjątkowej plastyce.
4-6 dni
1 490
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw typu pancake, który zapewnia wyjątkowe, marzycielskie efekty dzięki selektywnej głębi ostrości. Oferuje ogniskową 22 mm i stałą przysłonę f/3.5. Sprawdzi się świetnie zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania.
4-6 dni
899
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw kompatybilny z mocowaniami Lensbaby Lensbaby Composer Series, Legacy Muse, Control Freak i Scout Lens (sprzedawane oddzielnie), które umożliwiają zmianę płaszczyzny ogniskowania w celu kreatywnej zabawy z nieostrościami. W zestawie z 11 dyskami przysłony, zapewniającymi twórczą zabawę z efektem bokeh.
4-6 dni
549
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
II generacja układu optycznego od Lensbaby wzbogacona o 12-listkową, ręcznie regulowaną przysłonę wewnętrzną i wszechstronny, magnetyczny system przysłony typu drop in. Zapewnia obrazy o wyjątkowej plastyce. W tej wersji znajduje się tylko optyka Soft Focus II.
4-6 dni
949
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: Micro 4/3
Lensbaby Sol 22 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. 
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
1 090
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 46
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 to obiektyw typu tilt-shift, pozwalający na wychylenie osi optycznej. Wyróżniający się idealnym punktem ostrości, który otoczony jest gładkim rozmyciem, tzw. efektem bokeh. Minimalna odległość ostrzenia wynosi 35,5 cm. Konstrukcja optyczna to 3 elementy w 2 grupach z powłoką antyrefleksyjną. Lensbaby Sol 45 mm f/3.5 można pochylać i dostosować ostrość do potrzeb kadru. Kąt nachylenia wynosi 8,5 stopnia. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć kreatywne ujęcia, eksperymentować oraz bawić się fotografią. 
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
999
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Szerokokątny, jasny obiektyw o maksymalnym powiększeniu 1:2 i minimalnym dystansie ostrzenia 14 cm. Z matrycą APS-C zapewnia kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 44 mm dla formatu pełnoklatkowego.
4-6 dni
2 890
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
4-6 dni
2 390
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Standardowy obiektyw w przypadku użytkowania z matrycą pełnoklatkową i klasyczna portretówka z matrycą APS-C. Jasność f/1.6 i maks. powiększenie 1:2 z minimalnym dystansem ostrzenia 12 cm pozwalają na w pełni swobodne fotografowanie i kadrowanie w każdych warunkach oświetleniowych.
4-6 dni
2 390
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica [mm]: 68
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczna portretówka o jasności f/1.4, która wyróżnia się ciekawym wzornictwem, 12-listkową przysłoną i minimalnym dystansem ostrzenia równym ok. 24 cm. Płynnie działający pierścień ostrosći zapewnia precyzyjne nastawy.
4-6 dni
2 690
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.