Obiektywy do bezlusterkowców (TTartisan, Sony, Panasonic, Tokina, Olympus, Sigma)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy o zakresie ogniskowych od 8-18 mm. Znajdzie zastosowanie w fotografii krajobrazu, architektury i fotoreportażu. Szybki i celny układ automatycznego ustawiania ostrości pozwoli Ci na fotografowanie dynamicznej akcji, a zaawansowana konstrukcja optyczna zagwarantuje wysoką jakość obrazu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Wyjątkowo lekki, kompaktowy i płaski obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki niewielkim rozmiarom i dużej jasności f2,5 doskonale sprawdzi się w codziennym fotografowania oraz w tzw. fotografii ulicznej. Dzięki soczewkom asferycznym oraz powłokom pozwala na uzyskanie ostrego obrazu o wiernych barwach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Obiektyw LUMIX G FISHEYE 8 mm / F3,5 typu rybie oko, pozwala na wykonywanie ekstremalnie szerokokątnych ujęć. Soczewka typu ED daje obraz o doskonałej jakości. Kąt widzenia po przekątnej wynoszący 180 stopni sprawia, że otrzymane obrazy mają charakterystyczną perspektywę i unikalny efekt deformacji.
Panasonic LUMIX G VARIO 7-14 mm f/4,0 ASPH to ultra szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki stałej jasności idealnie sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmie. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje obrazy o najwyższym poziomie ostrości a kompaktowa obudowa doskonale wpisuje się w ideę systemu.
Szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
Panasonic Lumix S 14-28 mm f/4-5.6 OEM to szerokokątny zoom o zaawansowanej konstrukcji optycznej z funkcją makro, który cechuje się uszczelnioną konstrukcją. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania i filmowania dzięki szybkiemu, precyzyjnemu i cichemu AF oraz płynnej przysłonie. Kompaktowa budowa, niska waga i niezmienna długość pozwalają na łatwe wykorzystanie go z gimbalami.
Ultraszerokokątny obiektyw należący do linii S, który oferuje jasność f/1.8. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania dzięki skutecznemu zminimalizowaniu efektu oddychania, płynnej przysłonie i cichemu silnikowi AF. Umożliwia filmowanie w jakości 4K. Posiada konstrukcję odporną na działanie pyłu, kurzu i wilgoci.
Obiektyw Lumix S 20-60 mm f/3.5-5.6 gwarantuje dosyć nietypowy zakres ogniskowych. Jest nieco szerszy i dłuższy w porównaniu do klasycznych fotoreporterskich, konkurencyjnych obiektywów. Dzięki temu daje możliwość realizacji większej ilości różnorodnych ujęć. Wraz z ciekawymi ogniskowymi oferuje wszechstronne parametry optyczne, takie jak ostrość od 15 cm, 9-listkową przysłonę czy wydajny system AF.
Obiektyw typu pancake, którego długość wynosi zaledwie 18 mm a waga to tylko 56 g. Jednocześnie pokrywa matryce pełnoklatkowe, stwarzają ultra mobilny zestaw foto-wideo. Minimalny dystans ostrzenia wynosi 25 cm a za świetną jakość obrazu odpowiada 5 elementów w 5 grupach i 1 soczewka UED.
Obiektyw o klasycznej, standardowej ogniskowej 50 mm i dużej światło sile f/1.8. Dzięki tym parametrom zapewnia wszechstronne zastosowanie - także w wideo. Posiada uszczelnioną obudowę, która zapewnia odporność na działanie pyłu, kurzu, wilgoci i mrozu.
Panasonic LUMIX S 85 mm F1,8 powstała specjalnie dla wszystkich pasjonatów uwieczniania ludzi. Jego parametry pożądane przez wszystkich portrecistów, sprawiają, że to niezastąpione narzędzie w pracy z modelami. Jego ogniskowa daje znakomitą perspektywę, która pozwala na świetne odizolowanie modeli od tła i jednocześnie zapewnia brak przerysowań. W połączeniu ze światłosiłą f/1.8 zapewnia niezwykle plastyczny bokeh, który pozwala na tworzenie wyjątkowo nastrojowych portretów.
PANASONIC LUMIX S PRO 16-35 mm f/4 powstał z myślą o profesjonalnym zastosowaniu i pracy w trudnych warunkach. W połączeniu z zakresem ogniskowych szerokokątnych stanowi doskonałe narzędzie do fotografii krajobrazowej, architektury czy wnętrzarskiej. Wykorzystuje zaawansowany silnik liniowy AF z 2 magnesami, który pozwala na sterowanie z prędkością 480 kl./s. To gwarancja niezwykle szybkiego i precyzyjnego ustawiania ostrości.
Ultrajasny obiektyw stałoogniskowy przeznaczony do bezlusterkowych, pełnoklatkowych aparatów Panasonic z serii Lumix S. Wszechstronna ogniskowa 50 mm umożliwia m.in. tworzenie portretów z pięknym efektem bokeh, za który odpowiada okrągła, 11-listkowa przysłona o świetle F/1.4. Dzięki uszczelnionej obudowie sprawdzi się w plenerze, w niekorzystnych warunkach pogodowych, w reportażu, zdjęciach ulicznych i podróżniczych. Doskonałej jakości optyka z soczewkami asferycznymi i ED pozwala uzyskać maksimum korzyści z zalet nowoczesnych matryc.
Bardzo jasny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E. Jest doskonałym uzupełnieniem linii stałoogniskowych obiektywów Sigmy o świetle 1.8, do której należą również: 14 mm, 20 mm, 24 mm, 35 mm, 50 mm i 85 mm. Idealnie sprawdzi się w fotografii portretowej, fashion i produktowej. Soczewki obiektywu pokryto nowoczesnymi powłokami antyrefleksyjnymi, które w bardzo dużym stopniu niwelują wszelkiego rodzaju odblaski lub flary przy zdjęciach pod słońce.
Ultra szerokokątny obiektyw o jasności f/1.8 należący do prestiżowej linii Art, która zapewnia bezkompromisową jakość obrazowania. Cichy, precyzyjny i szybki silnik AF HSM umożliwia bezproblemowe zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki asferyczne ze szkła SLD i elementy FLD. 9-listkowa, kołowa przysłona gwarantuje plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Ultraszerokokątny obiektyw z linii Art o ogniskowej 14 mm o jasności f/1.4, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o astrofotografii. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną, która obejmuje 1 soczewkę SLD, 3 soczewki FLD i 4 soczewki asferyczne. Przełącznik MFL pomaga uniknąć przypadkowego przełączania ostrości. Odpowiednia konstrukcja zapobiega zsuwaniu się ogrzewacza obiektywu.
Kompaktowy i lekki obiektyw szerokokątny o jasności F/1.4, który wykorzystuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 3 soczewki ze specjalnych szkieł FLD, 2 soczewki z SLD oraz 2 ze specjalnego szkła asferycznego. Silnik krokowy AF działa cicho, szybko i precyzyjnie, umożliwiając zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Zaawansowany obiektyw należący do linii premium Art, który oferuje ogniskową 20 mm i jasność f/1.4. Precyzyjnie wykonana optyka obejmująca szkło FLD o niskiej dyspersji i 5 elementów ze szkła SLD gwarantuje obrazy wolne od zniekształceń oraz aberracji. 9-listkowa przysłona zapewnia plastyczny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Silnik HSM umożliwia zastosowanie tego obiektywu także w czasie filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.