Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, Venus Optics, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Venus Optics Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO to apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Ultra szerokokątny obiektyw o polu widzenia 114 stopni i światłosile f/4. Oferuje minimalny dystans ostrzenia wynoszą 14,5 cm i elektroniczne styki przenoszące dane EXIF oraz umożliwiające korzystanie z trybów półautomatycznych. Należy do lini obiektywów Zero-D o zerowej dystorsji.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
Nanomorph 27 mm T2,8 1,5X S35 to najszerszy przedstawiciel innowacyjnej serii anamorficznych obiektywów filmowych od Venus Optics Laowa. Dzięki 2 wymiennym bagnetom prezentowany model jest kompatybilny z aparatami i kamerami wyposażonymi w mocowanie Arri PL oraz Canon EF. To najmniejszy na świecie obiektyw anamorficzny pokrywający sensor Super 35. Oferuje współczynnik horyzontalnej kompresji obrazu 1,5x, co pozwala uzyskać proporcje 2,4:1 na matrycy 16:9. Bliska minimalna odległość ostrzenia wynosząca 43 cm otworzy przed Tobą zupełnie nowe możliwości kreacji obrazu, a także umożliwi uzyskanie większej głębi ostrości. Obiektyw pozwoli też stworzyć efektowne poprzeczne flary i artystyczny owalny bokeh znany z hollywoodzkich produkcji. Wariant Silver oferuje srebrny odcień flary.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 77 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon EF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Venus Optics Laowa Periprobe Cine 24 mm T14 Macro 2:1 do Canon RF to nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
Obiektyw makro o wyjątkowej konstrukcji, która pozwala zajrzeć w różne zakamarki bądź pod powierzchnię wody. Oferuje skalę odwzorowania 2:1 i minimalny dystans ostrzenia 2 cm. 9 zintegrowanych diod LED doświetla obiektyw jak lampa pierścieniowa.
LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe ujęcia.
LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 to makroobiektyw o niecodziennej budowie. Nie jest to jednak zwykła ekstrawagancja, lecz całkiem praktyczne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwe jest zajrzenie pod powierzchnię wody lub w różne zakamarki. LAOWA Probe Cine 24 mm f/14 Macro 2:1 pomoże Ci stworzyć niezwykłe najazdy, w szczególności iż wersja Cine została wyposażona w pierścienie zębate, które pozwalają na pracę z profesjonalnymi systemami regulacji ostrości.
Nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
Zestaw 3 obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF. Oferują srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Kompaktowa konstrukcja i niska waga ułatwiają korzystanie z nich ze sliderami, gimbalami czy dronami.
Zestaw 3 unikatowych obiektywów z długimi i wąskimi tubusami, które umożliwiają wykonywanie wyjątkowych ujęć makro. W jego skład wchodzi obiektyw z peryskopem 90°, z peryskopem 35° i prosty. Zapewniają 2-krotne powiększenie i minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 4 mm. Można je zanurzyć pod powierzchnią wody, tak aby uzyskać podwodne ujęcia makro.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.